Електронна бібліотека НАПН України
- » Особливості управління дистанційним навчанням
- » Навчання у веб-класі: як це працює?
- » Вплив художніх емоцій на особистісне ставлення до природи
- » Особливості особистісної ідентичності у процесі соціально-психологічної адаптації
- » Неформальна та інформальна освіта в самоосвітній діяльності педагога
- » Опитування дошкільників з метою виявлення мотивації до учіння
- » Психолого-педагогічні аспекти компетентнісного підходу у шкільній економічній освіті...
- » Особливості часової перспективи підлітків та її вплив на розвиток смисложиттєвих...
- » Исследование – как ведущий вид деятельности на уроках естествознания, определенный...
- » Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями...
- » Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального...
- » Формування готовності до професійної діяльності старшокласників в процесі вивчення...
- » Упровадження Універсальної десяткової класифікації в практику роботи бібліотек закладів...
- » Теоретико-методичні засади побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної...
- » Освіта дорослих: технологічний аспект
- » Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект
- » Взаємозв'язок часу телеперегляду та особливостей емоційної сфери осіб юнацького віку
- » Анкетування батьків дітей з метою виявлення та розвитку обдарованої особистості в...
- » Регіональні виміри розвитку освітнього простору в Україні
- » Соціальні мережі як інструмент інформаційної війни
- » Діяльнісно орієнтований підхід у навчанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
- » Психокорекцйна методика відновлення почуття благополуччя особистості в кризових ситуаціях
- » What is “good”, what is “bad”? Experience of Institutional (medical) system of MHC The...
- » Інтегровані курси як засіб реалізації компетентнісного підходу у змісті технологічної...
- » Проєктно-технологічна педагогічна технологія профільного навчання