Record Details

Діяльнісно орієнтований підхід у навчанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717927/
https://lib.iitta.gov.ua/717521/
 
Title Діяльнісно орієнтований підхід у навчанні інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
An action-oriented approach to teaching an integrated "I am exploring the world" course
 
Creator Андрусенко, Ірина Володимирівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description Визначено позиції діяльнісного підходу, які є основою формування ключових і предметних компетентностей у межах інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Розкрито альтернативи діяльнісного підходу, у противагу трансляції та пасивного засвоєння знань. Діяльнісно орієнтований підхід у початковій школі вимагає спеціальної методичної роботи в організації діяльності учнів, що дозволяє досягнути освітніх цілей, навчитися самоаналізу, та способів оцінки результатів власної діяльності учня.
The positions of the activity approach, which are the basis for the formation of key and subject competences within the integrated course "I am exploring the world", are identified. Alternatives to the activity approach as opposed to translation and passive learning have been disclosed. An activity-oriented approach in elementary school requires special methodological work in organizing students' activities, which allows them to achieve educational goals, learn self-examination, and ways of assessing the student's own performance.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717927/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_3_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%20Word.pdf
- Андрусенко, Ірина Володимирівна (2019) An action-oriented approach to teaching an integrated "I am exploring the world" course In: «Дидактико-методичний супровід компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі». Збірник матеріалів веб-конференції «Учені НАПН України – українським вчителям» (27 серпня 2019 р., м. Київ) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 72-79. ISBN 978-966-644-511-0