Zhytomyr State University Library
- » Змістова характеристика категорії "система професійно педагогічної підготовки студентів...
- » Місце комп’ютерного моделювання технічних об’єктів у естетичному вихованні майбутніх...
- » Використання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій...
- » Підготовка вчителя для народних шкіл України (кінець XIX – початок XX століття) як...
- » До проблеми розвитку змісту іншомовної освіти на сучасному етапі
- » Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної...
- » Оцінка моральних якостей студентами-випускниками (співвідношення у свідомості і...
- » Формування вмінь використання майбутнім учителем-філологом інформаційних технологій у...
- » Перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції учнів початкових класів
- » Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку
- » Метод проектів та проектна технологія в контексті загальнопедагогічної підготовки вчителя
- » Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної...
- » Технологія рівневої диференціації у навчанні молодших школярів
- » Технологія диференційованого навчання молодших школярів
- » Мережева освіта як інновація в сучасному управлінні
- » Діяльність іноземних педагогів у чоловічих і жіночих гімназіях Волині (XIX – поч. ХX ст.)
- » Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності
- » Роль і функції вчителя в сучасному освітньому просторі демократичної Данії
- » Розвиток педагогічного мислення як компонент технології професійної підготовки...
- » Мовно-мовленнєва компетенція на уроках української мови в початкових класах
- » Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання
- » Розвиток критичного мислення учнів початкових класів
- » Проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку
- » Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку
- » Епічна драма в Росії до Б. Брехта: творчий досвід, рефлексія