Zhytomyr State University Library
- » Концептуальні засади лексичної полісемії: метафоричні зв’язки в семантичній структурі...
- » Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції...
- » Роль письма у процесі навчання іноземної мови
- » Використання елементів дизайн-освіти як засіб підвищення інтересу до навчання учнів...
- » На шляху до краси: проблема вибору героїні (не загублена п’єса В. Винниченка "Дорогу...
- » Обґрунтування переваг модульно-рейтингової технології навчання
- » Ідеал сучасного вчителя: мовно-риторичний аспект
- » Прийом як мистецтво: неспівпадіння слова й жесту в драматичних текстах ХХ століття
- » Особливості морального виховання особистості у туристсько краєзнавчій діяльності
- » Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов
- » Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції
- » Стилізація як засіб трансформації містерійних сюжетів (на матеріалі драми Ігоря...
- » Формування життєвих компетентностей учнів засобами навчального проекту на уроках...
- » Поетичність як особливість публіцистичного тексту
- » Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти:...
- » Українська інтелігенція – оберіг національної ідентичності та самобутності народу (із...
- » Народно-художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого...
- » Динаміка оповідальних та драматургічних форм у творчості А. П. Чехова
- » Стратегія спонукання у гендерно маркованому дискурсі персонажів сучасної англійської драми
- » Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок...
- » Музично-педагогічна спадщина України як передумова реалізації особистісно орієнтованого...
- » Ідейно-естетичні особливості трагедії
- » Релевантність комунікативного акту як передумова успішної комунікації (на матеріалі...
- » Валентність англомовних інновацій як ознака синергетичності макросистеми словникового...
- » Вистава як інтерпретаційна модель драматичного твору