Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1594/
|
|
Title |
Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.
|
|
Creator |
Харченко, Т. Г.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
|
|
Description |
У статті зроблено спробу дослідити, якими були філософсько-педагогічні погляди на людину та її місце в педагогічному процесі під час Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом. Її об’єктність обумовлена природним походженням, а суб’єктність – унікальною природною організацією.
|
|
Date |
2007
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1594/1/07htgfbr.pdf
Харченко, Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 91-97. |
|