Record Details

DIGITAL LITERACY: A NECESSITY IN THE 21ST CENTURY FOR INDIA

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title DIGITAL LITERACY: A NECESSITY IN THE 21ST CENTURY FOR INDIA
ЦИФРОВА ГРАМОНТІСТЬ: КЛЮЧОВА ПОТРЕБА РОЗВИТКУ ІНДІЇ У ХХІ СТОЛІТТІ
 
Creator Шаббір, Наджмі
Порвал, Шаліні
Shabbir, Najmi
Porwal, Shalini
 
Subject Digital Literacy
Modern India
Technology
Education
21st century skills
цифрова грамотність
сучасна Індія
технології
освіта
навички XXI століття
 
Description India with its rapid growth has witnessed new heights with its innovative and technical practices. It has changed the way we share and gather information before, our traditional education system has now updated with the digital world. Being digital natives it becomes important to update or upgrade oneself with digital literacy. Digital literacy has emerged as a crucial skill for individuals to navigate and thrive in this digital age. This research paper has focused on the significance of digital literacy for Modern India and discuss how they are acquiring and utilizing these skills. The study has given a digital literacy framework to get the better understanding on digital literacy skills. The questionnaire was used as data collection tool and the questions were designed as per the three different dimensions of the framework. The framework provides three interconnected and dynamic dimensions including Digital Literacy and Skills, Digital Tools & Applications and Digital Health & Wellbeing. Through a comprehensive literature review and analysis of collected primary as well as secondary data, the study concluded the key factors influencing digital literacy among Indians, including awareness and access to technology, their understanding and challenges related to it. The findings reveal that while there have been advancements in digital literacy skills; there is still some problems and challenges that should be remove and improve it so that  it can provide equitable access and quality information to all. The paper concludes by emphasizing the urgent need for policy interventions and targeted initiatives to promote digital literacy among Indian natives, ensuring their future success in the globalized and technology-driven world. The digital literacy should be improved by providing the content in their local languages, launch of training programs for them and the awareness programs of cyber crimes and frauds for their digital well-being will make Indian more confident and self-reliant.
Індія, яка стрімко розвивається, досягла нових висот завдяки своїм інноваційним та технічним практикам. Це змінило методи збору інформації та обміну нею, а наша традиційна система освіти тепер адаптувалась до цифрового світу. Оскільки ми є «цифровими аборигенами», нам стає важливо оновлювати або вдосконалювати свою цифрову грамотність. Цифрова грамотність стала вирішальною навичкою для людей, щоб орієнтуватися і процвітати в цифрову епоху. Дослідження зосереджено на визначенні значення цифрової грамотності для сучасної Індії та обговоренні шляхів набуття та використання таких навичок. Крім цього представлено рамку цифрової грамотності для кращого розуміння навичок цифрової грамотності. Анкета була використана як інструмент збору даних, а запитання були розроблені відповідно до трьох взаємопов'язаних та динамічних вимірів рамки: цифрової грамотності та навичок, цифрових інструментів та додатків, а також цифрового здоров’я та благополуччя. Завдяки всебічному огляду літератури та аналізу зібраних первинних і вторинних даних було визначено ключові фактори, що впливають на цифрову грамотність серед індійців, зокрема обізнаність і доступ до технологій, їхнє розуміння та виклики, пов’язані з ними. Висновки показують, що, незважаючи на певний прогрес у розвитку навичок цифрової грамотності, все ще існують певні проблеми та виклики, які необхідно усунути та вдосконалити, щоб забезпечити рівний доступ та якісну інформацію для всіх. У висновку підкреслюється нагальна потреба в політичних втручаннях і цілеспрямованих ініціативах для просування цифрової грамотності серед корінних жителів Індії, що забезпечить їхній майбутній успіх у глобалізованому і технологічно розвиненому світі. Цифрову грамотність слід підвищувати шляхом надання контенту їхніми місцевими мовами, запуску навчальних програм для них, а також програм підвищення обізнаності про кіберзлочини та шахрайство, адже їхній цифровий добробут зробить індійців більш впевненими та самодостатніми.
 
Publisher Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
 
Date 2025-02-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5883
10.33407/itlt.v105i1.5883
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol. 105 No. 1 (2025): ; 222-231
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 105 № 1 (2025): ; 222-231
2076-8184
10.33407/itlt.v105i1
 
Language eng
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5883/2361
 
Rights Copyright (c) 2025 Najmi Shabbir, Shalini Porwal
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0