Record Details

Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/42935/
https://doi.org/10.47172/2965-730X.SDGsReview.v5.n01.pe04714
 
Title Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development
 
Creator Zhylin, M.
Sprynska, Z.
Posatskyi, O.
Залібовська – Ільніцька, З. В.
Shevchuk, R.
 
Subject H Соціальні науки (Загальне)
HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
 
Date 2025
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
english
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/42935/1/1.pdf
Zhylin, M., Sprynska, Z., Posatskyi, O., Залібовська – Ільніцька, З. В., Shevchuk, R. (2025) Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development. Journal of Lifestyle and SDG'S Review, 5 (1). ISSN 2965-730X