Record Details

Організаційні форми інтеграції навчальної та наукової складових середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування з урахуванням компенсації освітніх втрат учнів в умовах воєнного стану : методичні рекомендації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744640/
https://iod.gov.ua/content/docs/documentspdf/213/organizaciyni-formi-integraciyinavchalnoyi-ta-naukovoyi-skladovih-serednoyi-specializovanoyi-osviti-naukovogo-spryamuvannya-z-urahuvannyam-kompensaciyi-osvitnih-vtrat-uchniv-v-umovah-voyennogo-stanu_.pdf
 
Title Організаційні форми інтеграції навчальної та наукової складових середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування з урахуванням компенсації освітніх втрат учнів в умовах воєнного стану : методичні рекомендації
Organizational Forms of Integrating the Educational and Scientific Components of Secondary Specialized Education of a Scientific Orientation, Considering the Compensation of Students’ Educational Losses in Wartime Conditions:methodological recommendations
 
Creator Осадчий, І.Г.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У методичних рекомендаціях розкрито нормативно-правові й теоретико-технологічні засади інтеграції навчальної та наукової складових спеціалізованої освіти наукового спрямування як засадничого організаційного принципу створення і надання освітньої послуги зі здобуття цього виду спеціалізованої освіти, схарактеризовано 50 ви дів організаційних форм інтеграції, об’єднаних у 10 груп, надано практичні поради щодо їх планування й здійснення з використанням технології проєктної діяльності.
Для керівників і педагогічних працівників наукових ліцеїв, науковців та всіх, хто опікується розбудовою спеціалізованої освіти наукового спрямування.
The methodological recommendations reveal the regulatory, legal, theoretical, and technological foundations for integrating the educational and scientific components of specialized education of a scientific orientation as a fundamental organizational principle for creating and delivering educational services in this field. The document characterizes 50 types of organizational integration forms, grouped into 10 categories, and provides practical guidance on their planning and implementation using project-based learning technology.
For administrators and educators of scientific lyceums, researchers, and all those engaged in the development of specialized education with a scientific orientation.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2024
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744640/1/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20__%D0%9E%D1%81%D0%B0%D0%B4%D1%87%D0%B8%D0%B9.pdf
- Осадчий, І.Г. (orcid.org/0000-0002-4910-130X <http://orcid.org/0000-0002-4910-130X>) (2024) Organizational Forms of Integrating the Educational and Scientific Components of Secondary Specialized Education of a Scientific Orientation, Considering the Compensation of Students’ Educational Losses in Wartime Conditions:methodological recommendations [Teaching Resource]