Організаційні форми інтеграції навчальної та наукової складових середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування з урахуванням компенсації освітніх втрат учнів в умовах воєнного стану : методичні рекомендації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744640/
https://iod.gov.ua/content/docs/documentspdf/213/organizaciyni-formi-integraciyinavchalnoyi-ta-naukovoyi-skladovih-serednoyi-specializovanoyi-osviti-naukovogo-spryamuvannya-z-urahuvannyam-kompensaciyi-osvitnih-vtrat-uchniv-v-umovah-voyennogo-stanu_.pdf |
|
Title |
Організаційні форми інтеграції навчальної та наукової складових середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування з урахуванням компенсації освітніх втрат учнів в умовах воєнного стану : методичні рекомендації
Organizational Forms of Integrating the Educational and Scientific Components of Secondary Specialized Education of a Scientific Orientation, Considering the Compensation of Students’ Educational Losses in Wartime Conditions:methodological recommendations |
|
Creator |
Осадчий, І.Г.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У методичних рекомендаціях розкрито нормативно-правові й теоретико-технологічні засади інтеграції навчальної та наукової складових спеціалізованої освіти наукового спрямування як засадничого організаційного принципу створення і надання освітньої послуги зі здобуття цього виду спеціалізованої освіти, схарактеризовано 50 ви дів організаційних форм інтеграції, об’єднаних у 10 груп, надано практичні поради щодо їх планування й здійснення з використанням технології проєктної діяльності. Для керівників і педагогічних працівників наукових ліцеїв, науковців та всіх, хто опікується розбудовою спеціалізованої освіти наукового спрямування. The methodological recommendations reveal the regulatory, legal, theoretical, and technological foundations for integrating the educational and scientific components of specialized education of a scientific orientation as a fundamental organizational principle for creating and delivering educational services in this field. The document characterizes 50 types of organizational integration forms, grouped into 10 categories, and provides practical guidance on their planning and implementation using project-based learning technology. For administrators and educators of scientific lyceums, researchers, and all those engaged in the development of specialized education with a scientific orientation. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Teaching Resource
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744640/1/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20__%D0%9E%D1%81%D0%B0%D0%B4%D1%87%D0%B8%D0%B9.pdf
- Осадчий, І.Г. (orcid.org/0000-0002-4910-130X <http://orcid.org/0000-0002-4910-130X>) (2024) Organizational Forms of Integrating the Educational and Scientific Components of Secondary Specialized Education of a Scientific Orientation, Considering the Compensation of Students’ Educational Losses in Wartime Conditions:methodological recommendations [Teaching Resource] |
|