Сучасні психологічні підходи до вивчення взаємодії соціальних суб’єктів – виразників громадської думки в системі «сім’я-школа»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744344/
https://lib.iitta.gov.ua/737012/ |
|
Title |
Сучасні психологічні підходи до вивчення взаємодії соціальних суб’єктів – виразників громадської думки в системі «сім’я-школа»
Modern psychological approaches to exploring the interaction of social subjects – a declarants of public opinion in the «family-school» system |
|
Creator |
Петренко, Ірина Володимірівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) |
|
Description |
Статтю присвячено розгляду сучасних психологічних підходів до вивчення взаємодії соціальних суб’єктів – носіїв громадської думки в системі «сім’я-школа». Проаналізовано основні ознаки громадської думки. Окреслено структурні елементи громадської думки, серед яких: суб’єкт формування громадської думки; виразник громадської думки; об’єкт громадської думки; дискурс; оціночне судження; комунікативний простір; соціальний простір. Розкрито функціональні характеристики громадської думки: ідентифікуючу, інтегруючу, виховну, пізнавальну, управлінську, консультативну, регулювальну, оцінну, консенсусну, конденсаторну. Визначено типи взаємодії соціальних суб’єктів – виразників громадської думки. Представлено динамічну модель розгортання громадської думки в процесі міжсуб’єктної взаємодії в системі «сім’я-школа».
The article is devoted to the examination of modern psychological approaches to the explore of the interaction of social subjects – a declarants of public opinion in the «family-school» system. The main features of public opinion are analyzed. The structural elements of public opinion are outlined, including: the subject of public opinion formation; public opinion speaker; object of public opinion; discourse; value judgment; communicative sphere; social sphere. Functional characteristics of the community thought were assigned: identifying, integrating, guiding, knowing, managing, consulting, regulating, evaluating, consensual, condensing. The types of interaction of social subjects – a declarants of public opinion are defined. A dynamic model of the deployment of public opinion in the process of intersubjective interaction in the «family-school» system is presented. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744344/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2022.pdf
- Петренко, Ірина Володимірівна (orcid.org/0000-0002-5900-0852 <http://orcid.org/0000-0002-5900-0852>) (2022) Modern psychological approaches to exploring the interaction of social subjects – a declarants of public opinion in the «family-school» system Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія, 5 (22). pp. 140-150. ISSN 2072-4772 |
|