Використання сервісів імерсивних технологій на уроках природничо-математичного циклу за умов змішаного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744292/
|
|
Title |
Використання сервісів імерсивних технологій на уроках природничо-математичного циклу за умов змішаного навчання
Use of immersive technology services in mathematics lessons under conditions of mixed learning |
|
Creator |
Слободяник, О.В.
|
|
Subject |
004.94 Simulation
373 Kinds of school providing general education 51 Mathematics 53 Physics |
|
Description |
У статті розглянуто можливості використання сервісів імерсивних технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. Проаналізовано ряд наукових досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених у цій галузі. Відзначено, що імерсивні технології значно полегшують підготовку вчителя до уроків, а також допомагають учням не залежно від форми навчання, опановувати навчальний матеріал. Проведено детальний огляд таких застосунків як Assemblr Edu, Arloopa, Ar Solar System. Визначено, що платформа Assemblr Edu є багатофункціональним ресурсом, який містить безліч опцій, необхідних за умов змішаного навчання: віртуальний клас, розширену 3D бібліотеку, студію для створення власних об’єктів, рубрику «Навчальні комплекти», що містить готовий контент. Матеріали охоплюють більшу частину дисциплін, що вивчаються в ЗЗСО. Розглянуто застосунок Arloopa, що містить кейси з готовими AR об’єктами, які структуровані за категоріями: освіта, тварини, мистецтво, наука і технології та готові до використання в освітньому процесі та Ar Solar System – застосунок, що дозволяє досліджувати небесні тіла, змоделювати небесне тіло поряд собою.
The article considers the possibilities of using the services of immersive technologies in the educational process of a general secondary education institution. A number of scientific studies of domestic and foreign scientists in this field have been analyzed. It was noted that immersive technologies significantly facilitate the teacher's preparation for lessons, and also help students, regardless of the form of education, master the educational material. A detailed review of such applications as Assemblr Edu, Arloopa, Ar Solar System was conducted. It was determined that the Assemblr Edu platform is a multi-functional resource that contains many options necessary for blended learning: a virtual classroom, an expanded 3D library, a studio for creating your own objects, a "Learning Kits" section containing ready-made content. The materials cover most of the disciplines studied in ZZSO. The Arloopa application is considered, which contains cases with ready-made AR objects, which are structured by categories: education, animals, art, science and technology and are ready to be used in the educational process. Ar Solar System is an application that allows you to explore celestial bodies, simulate a celestial body next to you. |
|
Publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744292/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%20%D0%9A%D0%B0%D0%BC%27%D1%8F%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%20_2024.pdf
- Слободяник, О.В. (orcid.org/0000-0003-3504-2684 <http://orcid.org/0000-0003-3504-2684>) (2024) Use of immersive technology services in mathematics lessons under conditions of mixed learning Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна (30). pp. 96-100. ISSN 2307-4507 |
|