Мотиваційні компоненти читання у підручнику літератури
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743819/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744138/ |
|
Title |
Мотиваційні компоненти читання у підручнику літератури
Motivational components of reading in a literature textbook |
|
Creator |
Снегирева, В. В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 82 Literature |
|
Description |
На уроках літератури читання має розглядатися не лише як комунікативно-пізнавальна діяльність, спрямована на задоволення різних потреб особистості засобами текстової інформації, а, найперше, як читацька (художньо-творча) та мовленнєва діяльність. Так представлено читання у підручнику «Зарубіжна література. 7 клас» (авт. І. Горобченко, В. Снєгірьова, О. Каєнко, О. Бушакова) Основною формою презентації твору в підручнику є спільна – учнів і вчителя (авторів підручника) – робота над текстом, їхній діалог з письменником (поетом). Діалогічності та інтерактивності навчального процесу в підручнику сприяють рубрики «Ключі до тексту», «Читаємо творчо», «Дискусія», «Працюємо в команді», «Робота з оригіналом», «Створюємо унікальний контент», «Оціни себе» та ін.
In literature lessons, reading should be considered not only as a communicative and cognitive activity aimed at satisfying various needs of the individual by means of textual information, but, first of all, as a reading (artistic and creative) and speech activity. This is how reading is presented in the textbook "Foreign literature. 7th grade" (authors I. Horobchenko, V. Snegiryova, O. Kayenko, O. Bushakova) The main form of presentation of the work in the textbook is the joint work of the students and the teacher (authors of the textbook) on the text, their dialogue with the writer (poet) . The dialogicity and interactivity of the educational process in the textbook are facilitated by the headings "Keys to the text", "Reading creatively", "Discussion", "Working in a team", "Working with the original", "Creating unique content", "Evaluate yourself", etc. |
|
Publisher |
Грамота
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743819/1/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%92%20%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%202024-196-201.pdf
- Снегирева, В. В. (orcid.org/0000-0003-0376-5968 <http://orcid.org/0000-0003-0376-5968>) (2024) Motivational components of reading in a literature textbook In: Шкільна літературна освіта: традиції і новаторство. ХІІ Волошинські читання: зб. матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції . Грамота, м. Київ, Україна, pp. 196-201. ISBN 978-617-559-023-2 |
|