Record Details

Імерсивні технології і засоби навчання для проведення шкільного навчального експеримету в умовах змішаного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744281/
http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2024/77/58.pdf
10.32782/2663-6085/2024/77.56
 
Title Імерсивні технології і засоби навчання для проведення шкільного навчального експеримету в умовах змішаного навчання
Immersive technologies and learning tools for conducting a school educational experiment in the conditions of blended learning
 
Creator Соколюк, О.М.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто можливості використання цифрових освітніх ресурсів і засобів навчання у процесі підготовки та виконання лабораторних робіт з фізики в умовах змішаної форми здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти. Наразі, внаслідок військової агресії рф проти нашої країни, загострилася проблема забезпечення доступу до освіти її здобувачам, порушення безперервності освітнього процесу. Освітній процес відбувається з використанням усіх доступних форм: онлайн, офлайн, у змішаному форматі. Змішаний формат можна реалізувати як через поєднання очної форми з дистанційною так і через поєднання різних форматів навчання в межах одного класу. Можна поєднати самостійне навчання та роботу в класі або змішуючи основний навчальний контент (підручники, навчальні матеріали, засоби навчання для натурного експерименту) з електронними ресурсами, віртуальними лабораторіями, інтерактивними моделями. Існує необхідність підготовки викладачів й учнів до діяльності в цих умовах. Для дисциплін природничо-математичного циклу залишається вимога проведення демонстраційного навчального експерименту, лабораторних й практичних робіт, виконання навчальних проектів. У викладачів та учнів з’являється можливість використовувати віртуальні лабораторії та симулятори для вивчення навколишнього світу, формування вмінь та відпрацювання навичок, а та також, автоматизованого оцінювання. Застосування їх в освітньому процесі відкриває можливості вирішення таких дидактичних завдань, як диференціація навчання, організація самостійної діяльності, організація спільної діяльності учнів у групах. Об’єкти доповненої й віртуальної реальностей можуть бути використані як засіб формування в учнів уявлень про експериментальний метод пізнання явищ природи і відпрацювання ними окремих експериментальних умінь у процесі підготовки та виконання лабораторних робіт з фізики в умовах змішаної форми здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти.
The article examines the possibilities of using digital educational resources and learning tools in the process of preparing and performing laboratory work in physics in the conditions of a mixed form of education in institutions of general secondary education.
Currently, as a result of the military aggression of the Russian Federation against our country, the problem of ensuring access to education for its students, violation of the continuity of the educational process, has worsened. The educational process takes place using all available forms: online (in territories close to the sites of hostilities), offline (in territories remote from the sites of hostilities), in a blended format. The blended format can be implemented both through a combination of full-time and distance learning, and through a combination of different learning formats within one class. It is possible to combine independent learning and work in the classroom or by mixing the main educational content (textbooks, teaching materials, teaching aids for a natural experiment) with electronic resources, virtual laboratories and interactive models.There is a need to prepare teachers and students for activities in these conditions. For the disciplines of the natural-mathematical cycle, there is still a requirement to conduct a demonstration educational experiment, laboratory and practical work, and the implementation of educational projects. Teachers and students have the opportunity to use virtual laboratories and simulators to study the surrounding world, develop skills and practice skills, as well as automated assessment. Their application in the educational process opens up the possibility of solving such didactic tasks as differentiation of learning, organization of independent activities, organization of joint activities of students in groups. Objects of augmented and virtual reality can be used as a means of forming students' ideas about the experimental method of learning about natural phenomena and practicing their individual experimental skills in the process of preparing and performing laboratory work in physics in the conditions of a mixed form of education in general secondary education institutions.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2024
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744281/2/58.pdf
- Соколюк, О.М. (orcid.org/0000-0002-5963-760X <http://orcid.org/0000-0002-5963-760X>) (2024) Immersive technologies and learning tools for conducting a school educational experiment in the conditions of blended learning Інноваційна педагогіка, 12 (77). pp. 282-288. ISSN 2663-6093
10.32782/2663-6085/2024/77.56