Вітчизняний і міжнародний досвід використання веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем в освітньому процесі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744272/
http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2024/77/57.pdf |
|
Title |
Вітчизняний і міжнародний досвід використання веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем в освітньому процесі
Domestic and international experience of using web-otience automated information systems in the educational process |
|
Creator |
Пінчук, О.П.
Кондратова, Л.Г. Литовченко, О. В. Полященко, І.М. |
|
Subject |
004.45 System software
004.738 Network interconnection. Internetworking |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню проблем, що виникають під час використання в освітній практиці веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем. Розкривається сутність таких систем, здійснено опис їх ролі в освіті. Проаналізовано публікації дослідників з питань використання веборієнтованих освітніх систем, веборієнтованих енциклопедій зокрема. Здійснено аналіз поняття «веборієнтовані автоматизовані інформаційні системи», подано опис їх основних характеристик. Здійснено аналіз побудови веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем з використанням вебдодатків. Проаналізовано досвід вітчизняних закладів щодо питань використання веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем для потреб дистанційного та змішаного навчання. Подано опис кращого зарубіжного досвіду використання веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем в освітньому процесі. Виклад сфокусовано на описі такого досвіду, набутого під час здійснення освітнього процесу, що висвітлено як у вітчизняних, так і міжнародних джерелах. Окреслено питання різновидів веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем, які використовуються в освіті, їх використання для навчання, управління даними та взаємодії між учасниками освітнього процесу. Здійснено аналіз питань функціонування веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем енциклопедичного типу і його використання в освіті на прикладі "Української електронної енциклопедії освіти". На основі аналізу психолого-педагогічних джерел визначено основні тенденції розвитку освітньої практики у використанні веборієнтованих автоматизованих інформаційних систем, а також у використанні цифрових освітніх ресурсів.
The article studies problems when using web-based automated information systems in educational practice. The essence of such systems is revealed, and their role in education is described. Researchers' publications on the use of web-based educational systems, web-based encyclopedias, in particular, are analyzed. The concept of "web-based automated information systems" is analyzed, and their main characteristics are described. The construction of web-based automated information systems using web applications is analyzed. Domestic institutions' experience using web-based automated information systems for the needs of distance and blended learning is analyzed. The best foreign experience of using web-based automated information systems in the educational process is described. The presentation focuses on the description of such experience acquired during the implementation of the educational process, which is covered in both domestic and international sources. The issues of types of web-based automated information systems used in education, their use for learning, data management, and interaction between participants in the educational process are outlined. The issues of the functioning of web-based automated information systems of encyclopedic type and its use in education are analyzed using the example of the "Ukrainian Electronic Encyclopedia of Education." Based on the analysis of psychological and pedagogical sources, the main trends in the development of educational practice in the use of web-based automated information systems and digital educational resources are identified. |
|
Publisher |
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744272/2/57.pdf
- Пінчук, О.П. (orcid.org/0000-0002-2770-0838 <http://orcid.org/0000-0002-2770-0838>), Кондратова, Л.Г. (orcid.org/0000-0002-8523-5567 <http://orcid.org/0000-0002-8523-5567>), Литовченко, О. В. and Полященко, І.М. (orcid.org/0009-0003-2886-9461 <http://orcid.org/0009-0003-2886-9461>) (2024) Domestic and international experience of using web-otience automated information systems in the educational process Інноваційна педагогіка, 11 (77). pp. 276-281. ISSN 2663-6093 |
|