Актуальність психології взаємодії суб’єктів освітнього процесу в науковому доробку українських дослідників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744182/
https://dnpb.gov.ua/ua/?ourpublications=41859 |
|
Title |
Актуальність психології взаємодії суб’єктів освітнього процесу в науковому доробку українських дослідників
The relevance of the psychology of interaction between subjects of the educational process in the scientific achievements of Ukrainian researchers |
|
Creator |
Рашидова, Світлана Станіславівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
Зазначено, що «головна мета аналітичної діяльності полягає в отриманні максимальної користі від інформації, яка є в розпорядженні, для того щоб правильно зрозуміти і оцінити ситуацію, бачити її у перспективі, а в кінцевому підсумку – успішно діяти». Отже, серед завдань інформаційно-аналітичної діяльності є ознайомлення, аналіз і презентація наукових досліджень. В тезах виділено деякі фундаментальні актуальні роботи, що розглядають феномен взаємодії суб’єктів освітнього процесу, психологію педагогічної взаємодії, в тому числі у воєнний час. Підкреслено, що ці та інші наукові праці можуть стати у нагоді спеціалістам з психологічних і педагогічних наук, фахівцям з психологічної допомоги, системи вищої освіти та соціальної роботи, керівникам й учителям закладів загальної середньої освіти, представникам професійних психологічних асоціацій, громадських організацій, професіоналам-практикам для підвищення кваліфікації в системі післядипломної освіти, аспірантам, здобувачам вищої освіти. It is noted that "the main goal of analytical activity is to obtain the maximum benefit from the information available in order to correctly understand and assess the situation, see it in perspective, and ultimately - to act successfully." Thus, among the tasks of information and analytical activity is the familiarization, analysis and presentation of scientific research. The abstracts highlight some fundamental current works that consider the phenomenon of interaction between subjects of the educational process, the psychology of pedagogical interaction, including in wartime. |
|
Publisher |
ТВОРИ
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744182/1/abstracts_collection_2024-93-95.pdf
- Рашидова, Світлана Станіславівна (orcid.org/0000-0002-2573-4276 <http://orcid.org/0000-0002-2573-4276>) (2024) The relevance of the psychology of interaction between subjects of the educational process in the scientific achievements of Ukrainian researchers In: Інформаційне забезпечення сфери освіти та науки України в умовах воєнного стану : матеріали звіт. наук.-практ. конф. ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 17 грудня 2024 р., Київ . ТВОРИ, м. Вінниця, Україна, pp. 92-94. ISBN 978-617-552-722-1 |
|