Основні орієнтири практичної діяльності психологічної служби в системі спеціальної освіти та в інклюзивному навчанні школярів з особливими освітніми потребами
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744090/
|
|
Title |
Основні орієнтири практичної діяльності психологічної служби в системі спеціальної освіти та в інклюзивному навчанні школярів з особливими освітніми потребами
The main guidelines for the practical activity of the psychological service in the system of special education and inclusive education of students with special educational needs |
|
Creator |
Кобильченко, В.В.
Омельченко, Ірина Миколаївна |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Встановлено, що психологічний підхід до формування особистості дозволяє розв’язати такі складні питання, як джерела, рушійні сили, психологічні механізми становлення особистості, з’ясовує як дитина оволодіває суспільним досвідом, практикою взаємин, перетворюється на зрілого, активного члена суспільства. Він є запорукою успіху перетворення виховних вимог суспільства у внутрішні регулятори поведінки дитини. Констатовано, що натепер необхідно з нових наукових позицій поглянути на роль психологічної служби в системі спеціальної освіти та в інклюзивному навчанні, визначити основні орієнтири практичної діяльності.
It has been established that the psychological approach to personality formation allows solving such complex issues as sources, driving forces, psychological mechanisms of personality formation, elucidates how a child masters social experience, the practice of relationships, turns into a mature, active member of society. It is the key to the success of transforming the educational requirements of society into internal regulators of the child's behavior. It was established that for now it is necessary to look at the role of psychological services in the system of special education and inclusive education from new scientific perspectives, to determine the main orientations of practical activity. |
|
Publisher |
СумДПУ імені А.С. Макаренка
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/744090/1/%D0%A1%D1%82.%20%2021.11.2024-26-30.pdf
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090 <http://orcid.org/0000-0002-7717-5090>) and Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0002-4698-0273 <http://orcid.org/0000-0002-4698-0273>) (2024) The main guidelines for the practical activity of the psychological service in the system of special education and inclusive education of students with special educational needs In: Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (21 листопада 2024 року, м. Суми) . СумДПУ імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 25-29. ISBN 978-966-698-351-3 |
|