Формування природничо-наукової компетентності в контексті сучасної профорієнтації школярів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743995/
http://ipood.com.ua/e-library/programi-i-zbirniki-materialiv/proforntacya-stan--perspektivi-rozvitku-zbirnik-2024/ |
|
Title |
Формування природничо-наукової компетентності в контексті сучасної профорієнтації школярів
Formation of natural and scientific competence in the context of modern career guidance of schoolchildren |
|
Creator |
Непорожня, Лідія Вікторівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 53 Physics |
|
Description |
Результативність профорієнтації школярів залежить від рівня сформованості інформаційно освітнього середовища, інтеграції природничих наук, математики і технологій; створення умов для оволодіння ними інформаційно-комунікаційними технологіями, робототехніки, медіа-грамотністю та критичним мисленням при роботі в соціальних мережах тощо. Формування природничо-наукової компетентності допоможе школярам визначитися у власних перевагах і адекватно оцінити свої фізичні й психологічні здібності; виявити наявні та найбільш затребувані професії на ринку праці; сформувати позитивне ставлення до трудової діяльності, а у випадку обрання майбутньої професії здійснити професійну адаптацію.
The effectiveness of career guidance for schoolchildren depends on the level of formation of the informational and educational environment, the integration of natural sciences, mathematics and technologies; creating conditions for them to master information and communication technologies, robotics, media literacy and critical thinking when working in social networks, etc.Formuvannya pryrodnycho-naukovoyi kompetentnosti dopomozhe shkolyaram vyznachytysya u vlasnykh perevahakh i adekvatno otsinyty svoyi fizychni y psykholohichni zdibnosti; vyyavyty nayavni ta naybilʹsh zatrebuvani profesiyi na rynku pratsi; sformuvaty pozytyvne stavlennya do trudovoyi diyalʹnosti, a u vypadku obrannya maybutnʹoyi profesiyi zdiysnyty profesiynu adaptatsiyu. The formation of natural and scientific competence will help schoolchildren to determine their own advantages and adequately assess their physical and psychological abilities; identify the available and most in-demand professions on the labor market; to form a positive attitude to work, and in the case of choosing a future profession, to carry out professional adaptation. |
|
Publisher |
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743995/1/Neporoznya_Fedoryshyn_zbirnyk_2024.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (orcid.org/0000-0002-6934-7918 <http://orcid.org/0000-0002-6934-7918>) (2024) Formation of natural and scientific competence in the context of modern career guidance of schoolchildren In: Профорієнтація: стан і перспективи розвитку: збірник матеріалів ХІІІ Всеукраїнських психолого-педагогічних читань, присвячених пам’яті доктора педагогічних наук, професора Федоришина Бориса Олексійовича . Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 66-68. |
|