Record Details

Уроки STEM як пропедевтика вивчення курсу фізики в основній школі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743996/
 
Title Уроки STEM як пропедевтика вивчення курсу фізики в основній школі
STEM lessons as propaedeutics for the study of the physics course in primary school
 
Creator Непорожня, Лідія Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах описано результати дослідження з викладання курсу STEM у 5-6 класах. В процесі дослідження нами було доведено доцільність курсу STEM в контексті пропедевтики природничих дисциплін, зокрема фізики. Крім того, він формує нові підходи до взаємодії між дисциплінами природничо-математичного циклу, технологіями, готуючи учнів до вирішення проблем реального світу. Запропоновані проекти могли не завжди виходити вдалими, проте такі невдачі створювали прекрасне середовище для розвитку критичного мислення, дослідницьких навичок, творчості та співпраці, адже всі великі вчені та винахідники досягли успіхів, вилучаючи уроки з невдач.
The theses describe the results of research on teaching the STEM course in grades 5-6. In the process of research, we proved the feasibility of the STEM course in the context of propaedeutics of natural sciences, in particular physics. In addition, it forms new approaches to the interaction between the disciplines of the natural and mathematical cycle, technologies, preparing students to solve real-world problems. The proposed projects may not always have been successful, but such failures created an excellent environment for the development of critical thinking, research skills, creativity and collaboration, because all great scientists and inventors achieved success by learning from failures.
 
Publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743996/1/Neporoznya_UDU_Serhienko_06_2024.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (orcid.org/0000-0002-6934-7918 <http://orcid.org/0000-0002-6934-7918>) (2024) STEM lessons as propaedeutics for the study of the physics course in primary school In: Світові освітні тренди: навчання впродовж життя в інформаційному суспільстві : збірник мат. Міжнародної науково- практичної конф., присвяченої 190-річчю Університету та 50-річчю Інституту . Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, м. Київ, Україна, pp. 136-137. ISBN 978-966-931-305-8