Міжкультурні програми обміну вчителями в ЄС як чинник інтеграції середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743991/
|
|
Title |
Міжкультурні програми обміну вчителями в ЄС як чинник інтеграції середньої освіти
Intercultural Teacher Exchange Programs in the EU as a Factor of Secondary Education Integration |
|
Creator |
Вороніна-Пригодій, Д.А.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
Міжкультурні програми обміну вчителями, такі як Erasmus+, відіграють ключову роль у підвищенні якості освіти в Європейському Союзі. Вони сприяють розвитку міжкультурної компетентності, інноваційних підходів до викладання та професійного зростання педагогів. Ці ініціативи формують європейський освітній простір, забезпечуючи рівний доступ до знань і зменшуючи розрив між освітніми системами різних країн. У дослідженні підкреслено значення національних програм мобільності, які доповнюють загальноєвропейські ініціативи, забезпечуючи інтеграцію середньої освіти та розширення можливостей для викладачів через культурний обмін і вдосконалення викладацької практики. Аналіз програм, таких як Pädagogischer Austauschdienst (Німеччина), Jules Verne Programme (Франція) та інші, демонструє їхній вплив на вдосконалення методик викладання і розвиток культурного взаєморозуміння.
Intercultural teacher exchange programs such as Erasmus+ play a key role in improving the quality of education in the European Union. They contribute to the development of intercultural competence, innovative teaching approaches and professional growth of teachers. These initiatives shape the European educational space, providing equal access to knowledge and reducing the gap between the educational systems of different countries. The study emphasizes the importance of national mobility programs that complement pan-European initiatives, ensuring the integration of secondary education and expanding opportunities for teachers through cultural exchange and improving teaching practice. The analysis of programs such as Pädagogischer Austauschdienst (Germany), Jules Verne Program (France) and others demonstrates their impact on improving teaching methods and developing cultural understanding. |
|
Publisher |
ФОП Осадца Ю.В.
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743991/1/Voronina-Pryhodii_2024_Ternopil.pdf
- Вороніна-Пригодій, Д.А. (orcid.org/0000-0003-0545-1727 <http://orcid.org/0000-0003-0545-1727>) (2024) Intercultural Teacher Exchange Programs in the EU as a Factor of Secondary Education Integration In: Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 10-11 жовтня 2024 року) . ФОП Осадца Ю.В., м. Тернопіль, Україна, pp. 82-84. |
|