Record Details

Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з ДЦП

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743668/
https://ispukr.org.ua/?p=10792
 
Title Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з ДЦП
Strategy for іdentifying and overcoming difficulties in the educational activities of children with cerebral palsy (CP)
 
Creator Аркадьєва, Ольга Олександрівна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В тезах подані дані про особливості функціонування організму через призму ДЦП. Висвітлено особливості розвитку різних сенсорних систем, зокрема зорового, слухового, пропріоцептивного аналізаторів, а також інтелектуальної та емоційно-вольової сфер.У статті також розглянуто застосування ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) у корекційній роботі з дітьми з ДЦП.
The article presents data on the peculiarities of bodily functioning through the prism of cerebral palsy (CP). It highlights the developmental features of various sensory systems, including visual, auditory, and proprioceptive analyzer systems, as well as intellectual and emotional-volitional spheres. The article also discusses the application of ICT (Information and Communication Technologies) in corrective work with children with cerebral palsy.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743668/1/2023%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97-27-31.pdf
- Аркадьєва, Ольга Олександрівна (orcid.org/0000-0003-0695-1168 <http://orcid.org/0000-0003-0695-1168>) (2023) Strategy for іdentifying and overcoming difficulties in the educational activities of children with cerebral palsy (CP) In: Освіта осіб з особливими потребами в умовах миру і війни. Матеріали IХ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології . Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 27-31.