Record Details

ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ “ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН” В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: РЕЗУЛЬТАТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОПИТУВАННЯ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ “ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН” В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: РЕЗУЛЬТАТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОПИТУВАННЯ
USE OF THE PLATFORM FOR DISTANCE AND MIXED LEARNING "ALL-UKRAINIAN SCHOOL ONLINE": ANALYSIS OF THE RESULTS OF THE ALL-UKRAINIAN SURVEY
 
Creator Литвинова, Світлана
Сухіх, Аліса
Мельник, Оксана
Lytvynova, Svitlana
Sukhikh, Alisa
Melnyk, Oksana
 
Subject All-Ukrainian school online
poll
teachers
martial law
digitisation of education
ICT in education
Всеукраїнська школа онлайн
опитування
учителі
воєнний стан
цифровізація освіти
ІКТ в освіті
 
Description У статті проаналізовано результати Всеукраїнського опитування вчителів “Цифрова трансформація закладів загальної середньої освіти України”, одним з аспектів якого є визначення ставлення вчителів до використання платформи “Всеукраїнська школа онлайн” (ВШО). Опитування з метою оцінки рівня задоволеності, використання та застосування в професійній діяльності освітніх матеріалів на платформі ВШО охопило вчителів закладів загальної середньої освіти різних регіонів України. Результати дослідження показали, що більшість учителів (65,8 %) використовують матеріали з ВШО у своїй освітній практиці, що демонструє високий рівень зацікавленості та готовності педагогів до впровадження цифрових ресурсів. Серед тих, хто ще не користується можливостями ВШО, більшість (70%) висловили бажання приєднатися до цієї платформи, що свідчить про потенціал для подальшого розширення аудиторії користувачів. Результати дослідження також показали, що хоча більшість учителів використовують матеріали з ВШО, деякі з них відзначили потребу в певному удосконаленню та розширенні контенту, що може сприяти підвищенню ефективності та якості освітнього процесу. Зазначено, що платформа ВШО є ключовим інструментом для реалізації дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів, що набуває особливої актуальності в умовах пандемії, воєнних дій та цифрової трансформації. Крім того, висвітлено перспективи впровадження новітніх технологій, таких як віртуальна та доповнена реальність, які можуть покращити процес навчання. Загальні показники свідчать про значний інтерес до використання онлайн-ресурсів у сучасних реаліях. У роботі за допомогою графічного представлення даних висвітлено ставлення вчителів до використання платформи ВШО та охарактеризовані основні виклики й перспективи подальшого розвитку платформи й впровадження матеріалів в освітній процес. Результати дослідження пропонують конкретні напрями покращення, а також відображають реальні потреби вчителів та учнів у сучасному освітньому середовищі. Аналіз дослідження вказує на важливість розвитку та використання цифрових технологій в освітньому процесі, а також на необхідність постійного оновлення та покращення освітніх платформ для забезпечення якісного навчання в умовах сучасних викликів.
The article analyzes the results of the All-Ukrainian survey of teachers "Digital Transformation of General Secondary Education Institutions of Ukraine", one of the aspects of which is to determine the attitude of teachers to the use of the "All-Ukrainian School Online" platform. The survey aimed at assessing the level of satisfaction, use and application in professional activities of educational materials on the All-Ukrainian School Online platform covered teachers of general secondary education institutions in different regions of Ukraine. The results of the study showed that the majority of teachers (65.8%) use materials from the Higher School of Education in their educational practice, which demonstrates a high level of interest and readiness of teachers to implement digital resources. Among those who do not yet use the possibilities of All-Ukrainian School Online, the majority (70%) expressed a desire to join this platform, which indicates the potential for further expansion of the user audience. The results of the study also showed that, although the majority of teachers use materials from the Higher Secondary School, some of them noted the need for certain improvements and expansion of the content, which can contribute to increasing the efficiency and quality of the educational process. It is noted that the All-Ukrainian School Online platform is a key tool for the implementation of distance and mixed learning for students in grades 5-11, which becomes especially relevant in the conditions of a pandemic, military operations and digital transformation. In addition, the prospects for the introduction of the latest technologies, such as virtual and augmented reality, which can improve the learning process, are highlighted. The general indicators indicate a significant interest in the use of online resources in modern realities. In the work, the attitude of teachers to the use of the All-Ukrainian School Online platform and the main challenges and prospects for the further development of the platform and the introduction of materials into the educational process are described. The results of the study suggest specific areas for improvement, as well as reflect the real needs of teachers and students in the modern educational environment. The research analysis points to the importance of the development and use of digital technologies in the educational process, as well as the need for constant updating and improvement of educational platforms to ensure quality education in the face of modern challenges.
 
Publisher Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
 
Date 2024-12-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5658
10.33407/itlt.v104i6.5658
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol. 104 No. 6 (2024): ; 31-52
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 104 № 6 (2024): ; 31-52
2076-8184
10.33407/itlt.v104i6
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5658/2293
 
Rights Copyright (c) 2024 Svitlana Lytvynova, Alisa Sukhikh, Oksana Melnyk
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0