Форми і методи реалізації екоорієнтованих педагогічних технологій для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743900/
|
|
Title |
Форми і методи реалізації екоорієнтованих педагогічних технологій для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників
Forms and methods of implementing eco-oriented pedagogical technologies for professional training of future qualified workers |
|
Creator |
Герлянд, Т.М.
Каленський, А.А. |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them |
|
Description |
Проаналізовано основні форми і методи реалізації екоорієнтованих педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників.
The main forms and methods of implementing eco-oriented pedagogical technologies in the professional training of future skilled workers are analyzed. |
|
Publisher |
ІПО НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743900/1/Zbirnik%20seminar%20PHD%202024-267-273.pdf
- Герлянд, Т.М. (orcid.org/0000-0002-7991-0431 <http://orcid.org/0000-0002-7991-0431>) and Каленський, А.А. (orcid.org/0000-0001-9034-5042 <http://orcid.org/0000-0001-9034-5042>) (2024) Forms and methods of implementing eco-oriented pedagogical technologies for professional training of future qualified workers In: Інноваційна професійна освіта. Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти в контексті глобальних і національних викликів: матеріали VІ Всеукраїнського науково-практичного семінару , 7 (20). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 266-272. ISBN 978-617-8167-20-2 |
|