Record Details

Формувальне оцінювання як складова компетентнісного підходу у навчанні

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743891/
http://hnpu.edu.ua/uk/naukovo-praktychna-konferenciya-molodyh-uchenyh-innovaciyni-pedagogichni-tehnologiyi-v-cyfroviy
 
Title Формувальне оцінювання як складова компетентнісного підходу у навчанні
Formative Assessment as a Component of the Competency-Based Approach to Teaching
Формирующее оценивание как составляющая компетентностного подхода в обучении
 
Creator Васильєва, Д.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Компетентнісний підхід у навчанні передбачає не лише засвоєння учнями знань, а й формування предметних і ключових компетентностей. За такого підходу необхідна активна і відповідальна участь учнів у навчальному процесі, зокрема і в оцінюванні. В тезах розглядається особливості формувального оцінювання.
The competency-based approach to learning involves not only the acquisition of knowledge by students, but also the development of subject and key competencies. This approach requires active and responsible participation of students in the learning process, including assessment. The thesis discusses the features of formative assessment.
Компетентностный подход в обучении предусматривает не только усвоение учениками знаний, но и формирование предметных и ключевых компетентностей. При таком подходе необходимо активное и ответственное участие учеников в учебном процессе, в том числе и в оценивании. В тезисах рассматривается особенности формирующего оценивания.
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743891/1/%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D0%B0%20%D0%86%D0%9F%D0%A2%D0%A6%D0%A8%202024_2-79-81.pdf
- Васильєва, Д.В. (orcid.org/0000-0002-4083-681X <http://orcid.org/0000-0002-4083-681X>) (2024) Formative Assessment as a Component of the Competency-Based Approach to Teaching In: Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (м. Харків, 15-16 травня 2024 року) . Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, м. Харків, Україна, pp. 77-79.