Record Details

Інформаційний бюлетень «МКФ-ДП для створення безбар’єрного освітнього середовища»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743876/
 
Title Інформаційний бюлетень «МКФ-ДП для створення безбар’єрного освітнього середовища»
Newsletter ‘IСF-CY for creating a barrier-free educational environment’
 
Creator Данілавічютє, Е.А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У бюлетеню розкрито сутність освітнього середовищного підходу, Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків (МКФ-ДП); репрезентовано концептуальну модель використання МКФ-ДП для створення безбар’єрного освітнього середовища у контексті інклюзивного навчання (Е.Данілавічютє); представлено аналіз концепції типології освітніх труднощів, основою якої виступає МКФ-ДП, а також технології визначення освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами (ООП) та рівнів їхньої підтримки у освітньому середовищі; розкрито сутність використання МКФ-ДП для оцінювання ступеня функціональності особи з ООП; представлено загальний алгоритм психолого-педагогічної підтримки осіб з ООП у результаті аналізу їхнього функціонування через МКФ-ДП.
The bulletin reveals the essence of the educational environment approach, the International Classification of Functioning, Disability, Health of Children and Adolescents (ICF-DA); presents a conceptual model of using the ICF-DA to create a barrier-free educational environment in the context of inclusive education (E. Danilavičiūtė); an analysis of the concept of typology of educational difficulties, based on the ICF-DP, as well as technologies for determining educational difficulties in persons with special educational needs (SEN) and levels of their support in the educational environment is presented; the essence of using the ICF-DP to assess the degree of functionality of a person with SEN is revealed; a general algorithm of psychological and pedagogical support for persons with SEN as a result of analysing their functioning through the ICF-DP is presented.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2024
 
Type Other
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743876/1/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B1%D1%8E%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D0%9C%D0%9A%D0%A4%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D1%96%D1%97_%D0%95%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B0%20%D0%94%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%87%D1%8E%D1%82%D1%94_2024.pdf
- Данілавічютє, Е.А. (orcid.org/0000-0003-3911-7612 <http://orcid.org/0000-0003-3911-7612>) (2024) Newsletter ‘IСF-CY for creating a barrier-free educational environment’ Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна. (In Press)