Структура та принципи моніторингу якості професійної освіти в умовах змішаного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743718/
https://conference.ivet.edu.ua/index.php/1/article/view/415 10.32835/2786-619X.2024.6.19.487-495 |
|
Title |
Структура та принципи моніторингу якості професійної освіти в умовах змішаного навчання
Structure and principles of quality monitoring of vocational education in blended learning |
|
Creator |
Кручек, Вікторія Аркадіївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У підрозділі подано опис підходів до визначення суті та структури моніторингу якості освіти, наведено перелік нормативних документів щодо механізмів підготовки і проведення моніторингу якості освіти та освітньої діяльності в закладах освіти, представлено обґрунтування принципів організації моніторингу якості освіти в контексті професійної освіти, що здійснюється в умовах змішаного навчання.
The subsection describes the approaches to defining the essence and structure of monitoring the quality of education, provides a list of regulatory documents on the mechanisms for preparing and conducting monitoring of the quality of education and educational activities in educational institutions, and provides a justification for the principles of organising monitoring of the quality of education in the context of vocational education in a blended learning environment. |
|
Publisher |
ІПО НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743718/1/%D0%9A%D1%80%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BA.pdf
- Кручек, Вікторія Аркадіївна (orcid.org/0000-0002-8252-6844 <http://orcid.org/0000-0002-8252-6844>) (2024) Structure and principles of quality monitoring of vocational education in blended learning Інноваційна професійна освіта. Професійна освіта в умовах сталого розвитку суспільства: монографія, 6 (19). pp. 487-495. ISSN 2786-619Х 10.32835/2786-619X.2024.6.19.487-495 |
|