Record Details

Лексика: визначення та подолання труднощів у молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743654/
https://ispukr.org.ua/?p=12711
 
Title Лексика: визначення та подолання труднощів у молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами
Vocabulary: identifying and overcoming difficulties in younger schoolchildren with special speech needs
 
Creator Грибань, Галина Віталіївна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
81 Linguistics and languages
 
Description Розглянуто визначення та подолання труднощів опанування лексичної ланки у молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами. Висвітлено типові помилки, що зустрічаються у дітей з особливими мовленнєвими потребами на рівні лексичної сторони мовлення та викликають труднощі в навчальній діяльності. Окреслено напрями корекційно-розвиткової роботи.
The definition and overcoming of difficulties in mastering the lexical link in younger schoolchildren with special speech needs is considered. Typical errors occurring in children with special speech needs at the level of the lexical side of speech and causing difficulties in educational activities are highlighted. The directions of corrective and development work are outlined.
 
Publisher ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743654/1/%2B%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83_%202024%2B-93-96.pdf
- Грибань, Галина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-8488-7179 <http://orcid.org/0000-0001-8488-7179>) (2024) Vocabulary: identifying and overcoming difficulties in younger schoolchildren with special speech needs In: Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації. Матеріали X Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології . ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 93-96.