Record Details

Фонематика і читання: визначення та подолання труднощів у молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743653/
https://ispukr.org.ua/?p=12711
 
Title Фонематика і читання: визначення та подолання труднощів у молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами
Phonetics and reading: identifying and overcoming difficulties in younger schoolchildren with special speech needs
 
Creator Данілавічютє, Е.А.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Розглянуто визначення та подолання труднощів фонематики і читання у молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами. Визначено, що особливості вимови фонем рідної мови можуть бути пов’язані з особливостями прояву своєрідності її фонематичної складової.
The definition and overcoming of phonemic and reading difficulties in younger schoolchildren with special speech needs is considered. It was determined that the peculiarities of the pronunciation of the phonemes of the native language can be related to the peculiarities of the manifestation of the originality of its phonemic component.
 
Publisher ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743653/1/%2B%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83_%202024%2B-97-102.pdf
- Данілавічютє, Е.А. (orcid.org/0000-0003-3911-7612 <http://orcid.org/0000-0003-3911-7612>) (2024) Phonetics and reading: identifying and overcoming difficulties in younger schoolchildren with special speech needs In: Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації. Матеріали X Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології . ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 97-102.