Record Details

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з тяжкими порушеннями мовлення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743652/
 
Title Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з тяжкими порушеннями мовлення
Program from corrective and developmental work "Speech correction" for grades 1-4 of special institutions of general secondary education for persons with severe speech disorders
 
Creator Данілавічютє, Е.А.
Трофименко, Людмила Іванівна
Мартинюк, Зоряна Степанівна
Аркадьєва, Ольга Олександрівна
Грибань, Галина Віталіївна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У програмі представлено зміст корекційно-розвиткової роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку, що проявляються у розладах усного та писемного мовлення здобувачів освіти на першому рівні повної загальної середньої освіти. Програма висвітлює специфічні особливості мовленнєвого розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення, а також з дислексіями та дисграфіями, окреслює корекційну спрямованість роботи за відповідними розділами та містить методичні коментарі до алгоритму визначення і подолання труднощів.
Програма може бути використана вчителями для створення індивідуального навчального плану дитини з особливими освітніми потребами, яка перебуває в умовах інклюзивного навчання. Зміст програми спрямований на задоволення мовленнєвих потреб дитини з урахуванням індивідуальних можливостей для навчання в загальноосвітньому закладі.
The program presents the content of corrective and developmental work to overcome speech development disorders manifested in oral and written speech disorders of students at the first level of general secondary education.The program highlights the specific features of the speech development of children with severe speech disorders, as well as with dyslexia and dysgraphia, outlines the corrective focus of the work in the relevant sections and contains methodical comments on the algorithm for identifying and overcoming difficulties.
The program can be used by teachers to create an individual educational plan for a child with special educational needs who is in the conditions of inclusive education. The content of the program is aimed at meeting the child's speech needs, taking into account individual opportunities for learning in a general educational institution.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2024
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743652/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0_%D0%A2%D0%9F%D0%9C_2024.pdf
- Данілавічютє, Е.А. (orcid.org/0000-0003-3911-7612 <http://orcid.org/0000-0003-3911-7612>), Трофименко, Людмила Іванівна (orcid.org/0000-0001-9062-0294 <http://orcid.org/0000-0001-9062-0294>), Мартинюк, Зоряна Степанівна (orcid.org/0000-0002-1288-3838 <http://orcid.org/0000-0002-1288-3838>), Аркадьєва, Ольга Олександрівна (orcid.org/0000-0003-0695-1168 <http://orcid.org/0000-0003-0695-1168>) and Грибань, Галина Віталіївна (orcid.org/0000-0001-8488-7179 <http://orcid.org/0000-0001-8488-7179>) (2024) Program from corrective and developmental work "Speech correction" for grades 1-4 of special institutions of general secondary education for persons with severe speech disorders [Teaching Resource]