Розроблення сайту з інтерактивними дидактичними іграми для розвитку словникового запасу молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743571/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5711 10.33407/itlt.v102i4.5711 |
|
Title |
Розроблення сайту з інтерактивними дидактичними іграми для розвитку словникового запасу молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
Development of an interactive website with didactic games to enhance vocabulary in young students with intellectual disabilities |
|
Creator |
Bober, Anna
Kosenko, Y. Korol, Olena |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Стаття присвячена розробці сайту з авторськими інтерактивними дидактичними іграми для розвитку словника молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Вона описує важливість розвитку словникового запасу у дітей з інтелектуальними порушеннями, у ній показано, як ігровий підхід може стати ефективним інструментом для навчання цієї категорії дітей та розвитку їх мовлення. Розглянуто процес розробки сайту з дидактичними іграми, у якому передбачено вибір відповідного програмного забезпечення, проєктування інтерфейсу, розробку інтерактивних завдань та ігор, а також тестування та вдосконалення сайту. Зокрема розглядаються методики та підходи до створення ігор, спрямованих на розвиток лексичних навичок, розширення словникового запасу та покращення комунікативних здібностей у дітей з інтелектуальними порушеннями. Висвітлено переваги використання інтерактивних дидактичних ігор у навчальному процесі молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Вони стимулюють інтерес дітей до вивчення слів та розширення словникового запасу, розвивають когнітивні та мовленнєві навички, сприяють покращенню пам’яті та концентрації уваги, а також підвищують мотивацію та задоволення від навчання. Ігровий підхід може забезпечити зацікавленість, мотивацію та ефективність навчання, що допоможе дітям розвивати їхні мовленнєві навички та досягати більшого успіху в навчанні. Сайт створено на платформі wix. Колекцію дидактичних ігор розроблено на платформі LearningApps. Є різноманітні типи завдань, наприклад, перетягування, множинний вибір, нумерація, правильно та неправильно, відповідність та головоломка. Зображення для дидактичних ігор були згенеровані штучним інтелектом, який відкриває нові можливості для створення візуально привабливих ігор та завдань. Підкреслено значущість розробки сайтів з інтерактивними дидактичними іграми для розвитку словника молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Вони можуть стати ефективним інструментом для навчання та розвитку мовлення у дітей цієї категорії, сприяючи їхньому успіху в навчанні та загальному розвитку.
The article investigates the development of a website that includes interactive didactic games designed to improve the vocabulary of primary schoolchildren with intellectual disabilities. It describes the importance of developing vocabulary in children with intellectual disabilities and shows how the game approach can be an effective tool for teaching and developing speech in this category of children. The process of developing a website with didactic games is considered, which includes the selection of appropriate software, interface design, development of interactive tasks and games, as well as testing and improvement of the website. In particular, the article discusses methods and approaches to creating games aimed at developing lexical skills, expanding vocabulary and improving communication skills in children with intellectual disabilities. The advantages of using interactive didactic games in the educational process of junior schoolchildren with intellectual disabilities are highlighted. They stimulate children's interest in learning words and expanding their vocabulary, develop cognitive and speech skills, improve memory and concentration, and increase motivation and enjoyment of learning. A game-based approach can keep children interested, motivated, and effective, helping them to develop their language skills and achieve greater academic success. The website was created on the wix platform. The collection of didactic games was developed on the LearningApps platform. There are various types of tasks, for example quizzes, puzzles, crosswords, matching exercises, etc. Images for didactic games were generated by playground.ai artificial intelligence, which opens up new opportunities for creating visually appealing games and tasks. The importance of developing website with interactive didactic games for the development of vocabulary of younger students with intellectual disabilities is emphasized, they can become an effective tool for teaching and developing speech in children of this category, contributing to their success in learning and overall development. |
|
Publisher |
Інститут цифровізації освіти НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743571/1/Anna%20Bober.pdf
- Bober, Anna (orcid.org/0000-0001-9349-5388 <http://orcid.org/0000-0001-9349-5388>), Kosenko, Y. (orcid.org/0000-0003-2723-2031 <http://orcid.org/0000-0003-2723-2031>) and Korol, Olena (orcid.org/0000-0003-0175-3824 <http://orcid.org/0000-0003-0175-3824>) (2024) Development of an interactive website with didactic games to enhance vocabulary in young students with intellectual disabilities Information Technologies and Learning Tools, 4 (102). pp. 39-50. ISSN 2076-8184 10.33407/itlt.v102i4.5711 |
|