Використання електронних систем управління навчанням у контексті оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743564/
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62202 |
|
Title |
Використання електронних систем управління навчанням у контексті оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників
The use of electronic learning management systems in the context of assessing the professional activities of educational workers. |
|
Creator |
Радкевич, О.П.
|
|
Subject |
3 Social Sciences
37 Education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У цій статті розглядається значення використання електронних систем управління навчанням, таких як Moodle, Canvas, Schoology, Brightspace, Google Classroom, Anthology (раніше відомий як Blackboard) та Nearpod, у контексті оцінювання професійної діяльності педагогічного персоналу. Аналізується, як ці інструменти дозволяють ефективно вимірювати та підвищувати якість освітнього процесу, забезпечуючи об’єктивну та всебічну оцінку роботи вчителів. Особлива увага приділяється методам оцінювання, які підтримуються цими платформами, включаючи формувальне та підсумкове оцінювання, використання аналітики навчання для відстеження прогресу студентів та зворотного зв’язку для підвищення мотивації та ефективності навчального процесу. Підкреслюється роль цих систем у підвищенні прозорості оцінювання та сприянні професійному розвитку педагогів через доступ до даних про їхню викладацьку діяльність.
This article examines the significance of utilizing electronic learning management systems, such as Moodle, Canvas, Schoology, Brightspace, Google Classroom, and Anthology (formerly known as Blackboard), Nearpod, in the context of assessing the professional activities of educational staff. It analyzes how these tools enable the effective measurement and enhancement of the quality of the educational process, ensuring an objective and comprehensive evaluation of teachers' performance. Special attention is given to the assessment methods facilitated by these platforms, including formative and summative assessments, the use of learning analytics to track student progress, and feedback to increase motivation and the efficiency of the learning process. The role of these systems in enhancing the transparency of assessments and fostering professional development of educators through access to data on their teaching activities is emphasized. |
|
Publisher |
Посвіт
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743564/1/Radkevych%20%D0%A1%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20207-220.pdf
Радкевич, О.П. (orcid.org/0000-0002-2648-5726 <http://orcid.org/0000-0002-2648-5726>) (2024) The use of electronic learning management systems in the context of assessing the professional activities of educational workers. (11). Посвіт, м. Конін, Польща – м. Ужгород, Україна – м. Перемишль, Польща – м. Херсон, Україна, pp. 207-220. ISBN 978-617-8003-19-7 |
|