Record Details

Електронне оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743496/
https://conference.ivet.edu.ua/index.php/1/article/view/344
 
Title Електронне оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти
Electronic assessment of professional activities of pedagogical staff in general secondary education institutions: a competency context
 
Creator Радкевич, О.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Розкрито компетентності педагогічних працівників в аспекті електронного оцінювання їхньої професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти, що є ключовим для підвищенні якості освітнього процесу. Дослідження зосереджується на аналізі інформаційно-цифрової компетентності, яка дає змогу педагогам ефективно використовувати цифрові технології в освітньому процесі, оцінювально-аналітичної компетентності, що сприяє критичному аналізу та самооцінюванню, інноваційної компетентності, що стимулює впровадження інноваційних підходів і методик, рефлексивної компетентності для постійного самовдосконалення та здатності до навчання впродовж життя, що забезпечує підґрунтя для адаптації вчителів до змін у сфері освіти. Результати дослідження підкреслюють важливість електронного оцінювання професійного діяльності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
The competencies of educational staff in the aspect of electronic assessment of their professional activities in general education institutions are disclosed, which is key to enhancing the quality of the educational process. The research focuses on the analysis of information-digital competence, which enables educators to effectively use digital technologies in the educational process, evaluative-analytical competence, which aids in critical analysis and self-assessment, innovative competence, which stimulates the introduction of innovative approaches and methodologies, and reflective competence for continuous self-improvement and the ability to learn throughout life, providing a foundation for teachers' adaptation to changes in the education sector. The findings underscore the importance of the electronic assessment of the professional activities of educational staff in general education institutions.
 
Publisher ІПО НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743496/1/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%20325-328.pdf
- Радкевич, О.П. (orcid.org/0000-0002-2648-5726 <http://orcid.org/0000-0002-2648-5726>) (2024) Electronic assessment of professional activities of pedagogical staff in general secondary education institutions: a competency context In: Інноваційна професійна освіта. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (26 лютого – 07 березня 2024 р.) , 1 (14). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 325-328. ISBN 978-617-8167-11-0