Критерії та показники оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743458/
https://www.economics.in.ua/2024/02/15-02.html |
|
Title |
Критерії та показники оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників
Electronic systems for monitoring and assessing the professional activities of educational staff |
|
Creator |
Радкевич, О.П.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядаються можливості та переваги використання електронних систем моніторингу та оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників у загальноосвітніх закладах. Основна увага приділяється забезпеченню об'єктивності, надійності та прозорості процесів оцінювання. Системи, такі як ExamSoft і Schoology, дозволяють ефективно оцінювати компетентності та педагогічну майстерність викладачів, інтегруючи різні методи оцінювання і сприяючи розвитку професійних навичок. Такі інструменти, як Teachscape, допомагають у створенні комплексної картини професійної діяльності, включаючи спостереження, самооцінювання та зворотній зв'язок від учнів. Використання Quizlet та Kahoot для інтерактивного навчання та оцінювання показує, як цифрові компетенції вчителів можуть покращувати якість освітнього процесу. Стаття підкреслює необхідність адаптації інноваційних підходів до українського освітнього контексту.
This article explores the capabilities and benefits of using electronic systems for monitoring and assessing the professional activities of teachers in general education institutions. It focuses on ensuring objectivity, reliability, and transparency in evaluation processes. Systems like ExamSoft and Schoology allow for effective assessment of competencies and pedagogical skills, integrating various evaluation methods and promoting professional development. Tools such as Teachscape provide a comprehensive overview of professional activities, including observation, self-assessment, and student feedback. The use of Quizlet and Kahoot for interactive learning and assessment illustrates how teachers' digital competencies can enhance the quality of the educational process. The article emphasizes the need to adapt innovative approaches to the Ukrainian educational context. |
|
Publisher |
ЦФЕНД
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743458/1/31-32.pdf
- Радкевич, О.П. (orcid.org/0000-0002-2648-5726 <http://orcid.org/0000-0002-2648-5726>) (2024) Electronic systems for monitoring and assessing the professional activities of educational staff In: Проблеми, пріоритети та перспективи розвитку науки, освіти і технологій в ХХІ столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Кременчук, 15 лютого 2024 р.) . ЦФЕНД, м. Кременчук, Україна, pp. 31-32. |
|