Record Details

Електронний підручник як засіб підвищення ефективності дистанційного навчання в умовах війни

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743442/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743257
 
Title Електронний підручник як засіб підвищення ефективності дистанційного навчання в умовах війни
Electronic textbook as a means of increasing the effectiveness of distance learning in wartime
 
Creator Бучма, Вікторія Володимирівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стаття присвячена висвітленню питання підвищення ефективності дистанційного навчання в умовах війни засобом електронного підручника. В умовах війни дистанційне навчання стало пріоритетною формою організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Оптимальним для підвищення ефективності дистанційного навчання є використання електронного підручника. Його інтерактивність, мультимедійність та доступність сприяють самостійному опануванню учнями навчального матеріалу, розвитку їхньої пізнавальної мотивації. За допомогою відео- та аудіоматеріалів в електронному підручнику реалізується принцип наочності, що є особливо актуальним в умовах дистанційного навчання. Завдяки своїй адаптивності підручник дозволяє гнучко підлаштовуватися під потреби здобувачів освіти, незважаючи на воєнні реалії.
The article addresses the issue of enhancing the effectiveness of distance learning during wartime through the use of electronic textbooks. In wartime conditions, distance learning has become the primary form of organizing the educational process in general secondary education institutions. The use of electronic textbooks is optimal for improving the efficiency of distance learning. Their interactivity, multimedia features, and accessibility facilitate students’ independent mastery of educational material and foster their cognitive motivation. The principle of visualization, which is particularly relevant in the context of distance learning, is implemented in electronic textbooks through video and audio materials. Additionally, the adaptability of electronic textbooks allows for flexible adjustments to meet the needs of learners, regardless of wartime realities.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743442/1/%D0%91%D1%83%D1%87%D0%BC%D0%B0%20%D0%92.%D0%92.%20%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B1%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%20%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8.pdf
- Бучма, Вікторія Володимирівна (orcid.org/0000-0001-6163-0223 <http://orcid.org/0000-0001-6163-0223>) (2024) Electronic textbook as a means of increasing the effectiveness of distance learning in wartime In: Психологічні ресурси розвитку особистісної в умовах невизначеності освітнього простору: збірник матеріалів наукових доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 23 жовтня 2024 року) . Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 43-49.