Роль сучасного підручника в забезпеченні дистанційної форми організації освітнього процесу в умовах війни
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743438/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743008 |
|
Title |
Роль сучасного підручника в забезпеченні дистанційної форми організації освітнього процесу в умовах війни
The role of a modern textbook in ensuring a distance form of organizing the educational process in wartime |
|
Creator |
Бучма, Вікторія Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Стаття присвячена розгляду ролі сучасного підручника в забезпеченні дистанційної форми організації освітнього процесу в умовах війни. Дистанційне навчання під час війни, здебільшого, базується на самостійному здобутті знань. Відтак, суттєво зростає роль самоосвітньої функції сучасного підручника. Особливістю самоосвітньої функції є спонукання учнів до самостійності в роботі з підручником. Тому, підручник має містити такі засоби для здійснення учнями самостійної роботи з ним як пояснення, алгоритми, пам’ятки, зразки виконання завдань, завдання для самоконтролю. Також, реалізацію самоосвітньої функції передбачено в процесі опрацювання учнями тексту підручника та його позатекстових компонентів (апарат орієнтування, словник термінів, ілюстрації і рубрики).
The article examines the role of modern textbooks in supporting the organization of distance learning during wartime. Distance education during the war largely relies on students’ independent acquisition of knowledge. Consequently, the self-educational function of modern textbooks has become significantly more important. The self-educational function is characterized by encouraging students to work independently with the textbook. Therefore, textbooks should include tools that facilitate independent work, such as explanations, algorithms, guidelines, examples of task completion, and self-assessment exercises. Additionally, the implementation of the self-educational function is reflected in students’ engagement with the textbook’s text and its extratextual components (orientation tools, glossary of terms, illustrations, and headings). |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743438/1/%D0%91%D1%83%D1%87%D0%BC%D0%B0%20%D0%92.%D0%92._%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%20%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D0%B2%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%20%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8.pdf
- Бучма, Вікторія Володимирівна (orcid.org/0000-0001-6163-0223 <http://orcid.org/0000-0001-6163-0223>) (2024) The role of a modern textbook in ensuring a distance form of organizing the educational process in wartime In: Українська школа в контексті війни: психологічні проблеми : збірник тез наукових доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Київ, 23 серпня 2024 року) . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 118-121. |
|