Допрофільна підготовка здобувачів освіти в дистанційному форматі у гімназіях після трансформації системи освіти в Україні
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743383/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740085/ |
|
Title |
Допрофільна підготовка здобувачів освіти в дистанційному форматі у гімназіях після трансформації системи освіти в Україні
Рre-professional training of students in a distance format in gymnasiums after the transformation of the education system in Ukraine |
|
Creator |
Данко, А.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Допрофільна підготовка здобувачів освіти, в умовах сьогодення, це проблема, яка набуває актуальності за рахунок трансформації освітньої системи України. Впровадження нової системи класифікації освітніх закладів на школи, гімназії та ліцеї вимагає чіткого розподілу завдань перед навчальними закладами різного типу, за рахунок чого освітня діяльність здобувачів освіти дещо змінюється. Зважаючи на той факт, що в ліцеях, старша школа, реалізуються відповідні освітні профілі, дитина має зробити правильний вибір вступаючи в них. Вибір профілю вимагає від випускника гімназії не просто відповідального вибору, а й наявності базового рівня знань, адже вступи в ліцеї проводяться на основі конкурсного відбору. В жорстоких реаліях сьогодення, навчальна діяльність здійснюється в дистанційному форматі, що впливає і на профорієнтаційну та допрофільну підготовку учнів. Так, наприклад, звичайні екскурсії до різних навчальних закладів були замінені на віртуальні, а позаурочна діяльність здійснюється із використанням комп’ютерних технологій. Перед учителем стоїть завдання не лише підготувати і провести дистанційний урок, а й показати учню, при виборі якого профілю цей урок буде актуальним, де він зможе застосувати отримані знання, а також допомогти зрозуміти яка профільна схильність є у дитини. Pre-professional training of students is a problem that is gaining relevance due to the transformation of the educational system of Ukraine. The introduction of a new system of classification of educational institutions into schools, gymnasiums and lyceums requires a clear division of tasks for educational institutions of different types, due to which the educational activities of students are somewhat changed. Given the fact that lyceums and high schools offer relevant educational profiles, a child must make the right choice when enrolling in them. Choosing a profile requires not only a responsible choice from a high school graduate, but also a basic level of knowledge, because lyceums are admitted on the basis of on the basis of competitive selection. In the harsh realities of today, educational activities are carried out in a remote format, which also affects the career guidance and pre-profile training of students. For example, regular excursions to various educational institutions have been replaced by virtual ones, and extracurricular activities are carried out using computer technology. The teacher is faced with the task of not only preparing and conducting a remote lesson, but also showing the student which profile this lesson will be relevant for, where he or she will be able to apply the knowledge gained, and helping to understand what profile the child has. |
|
Publisher |
Видавничий дім «Освіта»
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743383/1/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%2C%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0..pdf
- Данко, А. (orcid.org/0000-0001-9551-4327 <http://orcid.org/0000-0001-9551-4327>) (2024) Рre-professional training of students in a distance format in gymnasiums after the transformation of the education system in Ukraine In: Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації: збірник матеріалів . Видавничий дім «Освіта», м. Київ, Україна, pp. 170-174. ISBN 978-966-983-476-8 |
|