Record Details

Eлектронні системи в оцінюванні професійної діяльності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742954/
https://researcheurope.org/product/book-42/
 
Title Eлектронні системи в оцінюванні професійної діяльності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
Enhancing the professional activities of educators through electronic assessment systems in general secondary education institutions
 
Creator Радкевич, О.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У контексті зростаючих вимог до професійної діяльності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти велике значення набуває використання електронних систем оцінювання. Ці системи забезпечують застосування об'єктивних, надійних і прозорих методів оцінювання, підвищуючи тим самим ефективність та зручність процесу. Сучасні підходи до оцінювання професійної діяльності вчителів ґрунтуються переважно на компетентнісному підході, який охоплює широкий спектр компетенцій, включаючи знання, уміння та якості педагогів. Електронні системи оцінювання дозволяють моніторити ці різноманітні аспекти професійної діяльності, забезпечуючи глибше і всебічне розуміння їхньої ефективності. Завдяки інтеграції різноманітних джерел даних та методів аналізу, включаючи оцінки з різних джерел та відгуки учнів і колег, ці системи надають можливість отримати повнішу картину роботи вчителів і визначити напрями їхнього подальшого професійного розвитку. Електронні системи оцінювання, які набувають популярності у загальноосвітніх закладах, дозволяють не тільки точніше вимірювати досягнення учнів, але й відображають якість професійної діяльності вчителів. Теоретичні моделі та підходи до електронного оцінювання свідчать про потенціал цих систем у підвищенні кваліфікації педагогів та покращенні якості освітнього процесу, стимулюючи неперервний професійний розвиток та інновації.
In the context of increasing demands on the professional activities of educators within general secondary education institutions, the significance of using electronic assessment systems has become paramount. These systems enable the application of objective, reliable, and transparent assessment methods, enhancing both the effectiveness and convenience of the process. Contemporary approaches to evaluating teachers' professional activities are largely grounded in a competency-based approach, considering a broad spectrum of competencies including knowledge, skills, and educator qualities. Electronic assessment systems facilitate monitoring various professional aspects, providing a deeper, comprehensive understanding of effectiveness. Through the integration of diverse data sources and analytical methods, including assessments from various sources and feedback from students and colleagues, these systems offer a fuller picture of educators' performances, guiding further professional development. Increasingly popular in general secondary education, electronic assessment systems not only allow for a more accurate measurement of student achievements but also reflect the quality of teachers' professional activities. The theoretical models and approaches to electronic assessment demonstrate the potential of these systems to enhance educators' qualifications and improve the quality of the educational process, promoting continuous professional development and innovation.
 
Publisher Research Europe
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742954/1/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%20%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf
- Радкевич, О.П. (orcid.org/0000-0002-2648-5726 <http://orcid.org/0000-0002-2648-5726>) (2024) Enhancing the professional activities of educators through electronic assessment systems in general secondary education institutions In: Наука та освіта під впливом глобальних викликів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Міжнародний гуманітарний дослідницький центр (Чернігів, 30 січня 2024 р) . Research Europe, м. Чернігів, Україна, pp. 83-87.