Record Details

Медіаграмотність в освіті: ключові виклики та перспективи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742690/
https://iod.gov.ua/ua/naukovi-zahodi/materiali-provedenih-zahodiv/58_v-vseukrayinska-mizhgaluzeva--naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-nacionalna-nauka-i-osvita-v-umovah-viyni-rf-proti-ukrayini-ta-suchasnih-civilizaciynih-viklikiv
 
Title Медіаграмотність в освіті: ключові виклики та перспективи
Media literacy in education: key challenges and prospects
 
Creator Бойко, Світлана Тихонівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method
 
Description У сучасному цифровому середовищі, яке швидко розвивається, медіаграмотність відіграє ключову роль у формуванні того, як люди сприймають, аналізують інформацію та взаємодіють із нею. У статті досліджено значення медіаграмотності у сфері освіти, із врахуванням ключових викликів і перспектив. Розглянуто різні аспекти, зокрема важливість медіаграмотності, інноваційні підходи до викладання, інтеграцію в навчальні програми та стратегії підвищення кваліфікації педагогів у цій галузі. Дослідження багатогранного характеру медіаграмотності виявляє її значення для виховання критичного мислення, творчого самовираження та інформованої громадянської позиції учнів. Крім того, визначено поточні проблеми, як-от потреба в постійному оновленні навичок, належній фінансовій підтримці та розробленні доступних і ефективних методологій навчання. Наголошено, що медіаграмотність в освіті має важливе значення для озброєння людей навичками, необхідними для процвітання в цифровому суспільстві та значущої участі в сучасному дискурсі.
In today's rapidly evolving digital landscape, media literacy plays a pivotal role in shaping how individuals perceive, analyze, and interact with information. This article explores the significance of media literacy within the realm of education, focusing on its key challenges and promising outlooks. It delves into various aspects, including the importance of media literacy, innovative approaches to teaching, its integration into educational curricula, and strategies for enhancing educators' proficiency in this domain. By examining the multifaceted nature of media literacy, this article underscores its critical importance in fostering critical thinking, creative expression, and informed citizenship among students. Additionally, it identifies ongoing challenges such as the need for continuous skill updates, adequate financial support, and the development of accessible and effective teaching methodologies. Overall, the article emphasizes that media literacy in education is essential for equipping individuals with the skills necessary to thrive in a digital society and participate meaningfully in contemporary discourse.
 
Date 2024
 
Type Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742690/1/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%A2._%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%28%D0%95%D0%91%29.pdf
- Бойко, Світлана Тихонівна (orcid.org/0000-0003-3575-3515 <http://orcid.org/0000-0003-3575-3515>) (2024) Media literacy in education: key challenges and prospects In: Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів : матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції, 27 березня – 2 квітня 2024 року, м. Київ, Україна.