Record Details

Модельна навчальна програма «Українська література. 7-10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743039/
 
Title Модельна навчальна програма «Українська література. 7-10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
Model curriculum «Ukrainian literature. Grades 7-10» for special general education institutions for children with intellectual disabilities
 
Creator Пономаренко, Н.В.
Тороп, К.С.
Ляшенко, В.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
82 Literature
 
Description Модельна навчальна програма з української літератури для 7-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку спрямована на формування наскрізних умінь, визначених Державним стандартом базової середньої освіти, а саме: читати з розумінням, що передбачає здатність до емоційного, інтелектуального сприймання і усвідомлення прочитаного; критично оцінювати інформацію в художніх текстах різних жанрів та використовувати інформацію для збагачення власного досвіду і духовного розвитку; висловлювати власні думки, почуття, взаємодіяти з іншими особами в усній і письмовій формі; взаємодіяти з іншими особами в цифровому просторі; дотримуватися норм літературної мови; сприймати і використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.
The model curriculum in Ukrainian literature for grades 7-10 grades of special general secondary education institutions for children with intellectual disabilities is aimed at forming cross-cutting skills defined by the State Standard of Basic Secondary Education, namely: reading with understanding, which involves the ability to emotionally and intellectually perceive and understand what is read; critically evaluate information in literary texts of various genres and use information to enrich one's own experience and spiritual development; express one's own thoughts, feelings, interact with others orally and in writing; interact with others in the digital space; follow the norms of literary language; perceive and use information to achieve life goals in various communication situations.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2024
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743039/1/%D0%9C%D0%9D%D0%9F_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D0%9B%D0%86%D0%A2_7_10.pdf
- Пономаренко, Н.В. (orcid.org/0009-0007-9375-9225 <http://orcid.org/0009-0007-9375-9225>), Тороп, К.С. (orcid.org/0000-0002-2330-1960 <http://orcid.org/0000-0002-2330-1960>) and Ляшенко, В.В. (orcid.org/0000-0002-8096-9051 <http://orcid.org/0000-0002-8096-9051>) (2024) Model curriculum «Ukrainian literature. Grades 7-10» for special general education institutions for children with intellectual disabilities [Teaching Resource]