Модельна навчальна програма «Українська література. 7-10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743039/
|
|
Title |
Модельна навчальна програма «Українська література. 7-10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
Model curriculum «Ukrainian literature. Grades 7-10» for special general education institutions for children with intellectual disabilities |
|
Creator |
Пономаренко, Н.В.
Тороп, К.С. Ляшенко, В.В. |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. 82 Literature |
|
Description |
Модельна навчальна програма з української літератури для 7-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку спрямована на формування наскрізних умінь, визначених Державним стандартом базової середньої освіти, а саме: читати з розумінням, що передбачає здатність до емоційного, інтелектуального сприймання і усвідомлення прочитаного; критично оцінювати інформацію в художніх текстах різних жанрів та використовувати інформацію для збагачення власного досвіду і духовного розвитку; висловлювати власні думки, почуття, взаємодіяти з іншими особами в усній і письмовій формі; взаємодіяти з іншими особами в цифровому просторі; дотримуватися норм літературної мови; сприймати і використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.
The model curriculum in Ukrainian literature for grades 7-10 grades of special general secondary education institutions for children with intellectual disabilities is aimed at forming cross-cutting skills defined by the State Standard of Basic Secondary Education, namely: reading with understanding, which involves the ability to emotionally and intellectually perceive and understand what is read; critically evaluate information in literary texts of various genres and use information to enrich one's own experience and spiritual development; express one's own thoughts, feelings, interact with others orally and in writing; interact with others in the digital space; follow the norms of literary language; perceive and use information to achieve life goals in various communication situations. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743039/1/%D0%9C%D0%9D%D0%9F_%D0%A3%D0%9A%D0%A0_%D0%9B%D0%86%D0%A2_7_10.pdf
- Пономаренко, Н.В. (orcid.org/0009-0007-9375-9225 <http://orcid.org/0009-0007-9375-9225>), Тороп, К.С. (orcid.org/0000-0002-2330-1960 <http://orcid.org/0000-0002-2330-1960>) and Ляшенко, В.В. (orcid.org/0000-0002-8096-9051 <http://orcid.org/0000-0002-8096-9051>) (2024) Model curriculum «Ukrainian literature. Grades 7-10» for special general education institutions for children with intellectual disabilities [Teaching Resource] |
|