Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743035/
|
|
Title |
Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
Model educational program «Physical culture. 5-10 classes» for special institutions of general secondary education for children with disabilities of intellectual development |
|
Creator |
Бобренко, Інна Всеволодівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Фізична культура базової середньої ланки освіти ‒ потужний засіб гармонійного розвитку, компенсації та корекції порушених і недорозвинених психофізичних функцій школярів з порушеннями інтелектуального розвитку легкого та помірного ступенів, що створює необхідні передумови для їх оптимальної абілітації та соціальної адаптації в суспільстві. Робота над модельною програмою з фізичної культури ґрунтувалась, насамперед, на гуманізації освітнього процесу, індивідуалізації навчання і виховання, спрямованості освітнього процесу на здоров’яформування та здоров’язбереження школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. Physical culture of the basic secondary level of education is a powerful means of harmonious development, compensation and correction of impaired and underdeveloped psychophysical functions of schoolchildren with mild and moderate intellectual disabilities, which creates the necessary prerequisites for their optimal habilitation and social adaptation in society. The work on the model program for physical education was based, first of all, on the humanization of the educational process, the individualization of learning and upbringing, the orientation of the educational process on the health formation and health preservation of schoolchildren with intellectual development disorders. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/743035/1/2.%20%D0%BC%D0%BD%D0%BF_%D0%A4%D0%9A%205-10%20%D0%BA%D0%BB_%D0%86.%D0%92.%20%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461 <http://orcid.org/0000-0002-9501-5461>) (2024) Model educational program «Physical culture. 5-10 classes» for special institutions of general secondary education for children with disabilities of intellectual development [Teaching Resource] |
|