Модельна навчальна програма «Фізика і хімія в побуті. 7 – 10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742976/
|
|
Title |
Модельна навчальна програма «Фізика і хімія в побуті. 7 – 10 класи» для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
Model curriculum «Physics and chemistry in everyday life 7 – 10 classes» for special institutions of general secondary education for children with disabilities of intellectual development |
|
Creator |
Трикоз, С. В.
Дзіядевич, Л. Г. |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. 53 Physics 54 Chemistry. |
|
Description |
Вступна частина модельної навчальної програми – пояснювальна записка, в якій визначено основні положення щодо ролі і значення предмета «Фізика і хімія у побуті» в системі спеціальної освіти, його мету, шляхи реалізації цієї програми, та особливості організації освітнього процесу з цього навчального предмета. В основній частині програми розкриті такі розділи: «Пропонований зміст навчального предмета; Види навчальної діяльності; Очікувані результати навчання; Спрямованість корекційно-розвиткової роботи».
The introductory part of the model curriculum is an explanatory note, which defines the main provisions regarding the role and importance of the subject "Physics and Chemistry in Everyday Life" in the system of special education, its purpose, ways of implementing this program, and the peculiarities of the organization of the educational process in this subject. In the main part of the program, the following sections are disclosed: «Proposed content of the educational subject; Types of educational activities; Expected learning outcomes; Direction of corrective and development work». |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Міністерство освіти і науки України
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742976/1/5.%20%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%96%20%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F%20%D1%83%20%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%82%D1%96_2024.pdf
- Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X <http://orcid.org/0000-0002-5929-589X>) and Дзіядевич, Л. Г. (orcid.org/0000-0002-9915-4063 <http://orcid.org/0000-0002-9915-4063>) (2024) Model curriculum «Physics and chemistry in everyday life 7 – 10 classes» for special institutions of general secondary education for children with disabilities of intellectual development [Teaching Resource] |
|