Напрямки розвитку освіти для кваліфікованих фахівців в умовах воєнного стану
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742770/
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739902/ |
|
Title |
Напрямки розвитку освіти для кваліфікованих фахівців в умовах воєнного стану
Directions of education development for qualified specialists under martial law |
|
Creator |
Герасименко, Юлія Сергіївна
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
Міністерство освіти розробило ряд важливих рекомендацій для організації навчального процесу в закладах професійної (професійно-технічної), фахової підготовки та вищої освіти. Зокрема, у ЗП(ПТ)О запропоновано проводити теоретичну частину навчальної програми за допомогою технологій дистанційного навчання, що не вимагає фізичної присутності студентів та викладачів у навчальних закладах. Щодо практичної складової (виробничого навчання та практики), було рекомендовано використовувати навчальні майстерні, лабораторії, полігони та місця на підприємствах для здійснення практичних занять. Якщо здійснення виробничої практики стає неможливим у звичайному режимі, рекомендується створити можливість проходження практики за допомогою технологій дистанційного навчання, а частину практичного навчання, яку неможливо виконати дистанційно, перенести на період після закінчення воєнного стану.
The Ministry of Education has developed a number of important recommendations for the organization of the educational process in professional (vocational and technical), professional training and higher education institutions. In particular, in ZP(PT)O it is proposed to conduct the theoretical part of the curriculum using distance learning technologies, which does not require the physical presence of students and teachers in educational institutions. Regarding the practical component (industrial training and practice), it was recommended to use educational workshops, laboratories, training grounds and places at enterprises for practical training.If it becomes impossible to carry out industrial practice in the usual mode, it is recommended to create the possibility of passing practice using distance learning technologies, and to postpone the part of practical training that cannot be carried out remotely to the period after the end of martial law. |
|
Publisher |
БІНПО УМО НАПН України
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742770/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%AE.%D0%A1..pdf
- Герасименко, Юлія Сергіївна (orcid.org/0000-0002-8888-7472 <http://orcid.org/0000-0002-8888-7472>) (2023) Directions of education development for qualified specialists under martial law In: Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти: зб. матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції у 2 част., м. Біла Церква, 14 грудня 2023 р. , 1 . БІНПО УМО НАПН України, м. Біла Церква, Україна, pp. 105-111. |
|