Система дистанційного навчання в закладах вищої освіти: виклики та перспективи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742763/
http://physicsnature.tnpu.edu.ua/article/484/ |
|
Title |
Система дистанційного навчання в закладах вищої освіти: виклики та перспективи
Distance learning systems in higher education institutions: challenges and prospects |
|
Creator |
Крамаренко, І.С.
Рудич, Максим Володимирович |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті досліджуються виклики та перспективи впровадження дистанційного навчання в закладах вищої освіти в умовах воєнного стану в Україні. Збройна агресія спричинила прискорену інформатизацію та цифровізацію освітньої системи, поставивши нові завдання перед педагогами та здобувачами освіти. Розглянуто результати моніторингу організації освітнього процесу в 2022-2023 роках, а також основні тенденції адаптації до нових реалій. Зокрема, стаття акцентує увагу на таких аспектах, як переважне використання асинхронних платформ для навчання, гнучкість у термінах здачі завдань, підтримка психологічного стану учасників освітнього процесу, стимулювання творчої та самостійної роботи здобувачів освіти. Також аналізується вплив безпекової ситуації на різні регіони країни та їхні освітні потреби, що впливає на формати навчання та якість освітніх послуг.
The article examines the challenges and prospects of implementing distance learning in higher education institutions under martial law in Ukraine. Armed aggression has accelerated the informatization and digitalization of the educational system, introducing new challenges for educators and learners. The paper reviews the monitoring results of the educational process organization during 2022-2023 and highlights key adaptation trends in response to the current realities. Specifically, the article focuses on the increased use of asynchronous learning platforms, flexibility in task deadlines, psychological support for participants, and encouraging creativity and independent work among students. It also analyzes the impact of security conditions across different regions of the country and how these influence learning formats and the quality of educational services. |
|
Publisher |
ТНПУ імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742763/1/physics_nature_2024_%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_NaRHyp0-264-267.pdf
- Крамаренко, І.С. (orcid.org/0000-0002-4692-2778 <http://orcid.org/0000-0002-4692-2778>) and Рудич, Максим Володимирович (orcid.org/0009-0003-0667-5826 <http://orcid.org/0009-0003-0667-5826>) (2024) Distance learning systems in higher education institutions: challenges and prospects In: Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. 23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль . ТНПУ імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 264-267. |
|