Record Details

Професійна підготовка педагогів до медіаосвіти учнів у Сполучених Штатах Америки: погляд американських учених

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742694/
http://innovpedagogy.od.ua/archives/2019/19/part_3/12.pdf
10.32843/2663-6085-2019-19-3-10
 
Title Професійна підготовка педагогів до медіаосвіти учнів у Сполучених Штатах Америки: погляд американських учених
Professional training of teachers for media education of students in the USA: a view of American scientists
 
Creator Приходькіна, Н.О.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Сполучені Штати Америки – світовий лідер у галузі медіакультури й експорту медіапродуктів. Медіаграмотність заслуговує на особливе місце в педагогічній освіті, оскільки вона стимулює критичне мислення, включає різноманітні навички читання, письма та мовлення, використання комп’ютерних технологій і розшифрування різних видів інформації. У статті авторкою проаналізовано праці американських дослідників щодо особливостей підготовки вчителів до медіаосвіти учнів у Сполучених Штатах Америки. Зазначено, що медіаграмотність важлива у процесі вивчення всіх навчальних предметів у школі. «Медіаграмотність» висвітлює багато питань, пов’язаних із візуальною грамотністю, фокусом мистецької освіти, дослідженням того, наприклад, як кольори впливають на емоції. «Медіаграмотність» як дисціпліна, упроваджена в навчальні програми, може бути дуже корисною та результативною. Підготовка до розвитку медіаграмотності вчителів може здійснюватися у процесі підвищення кваліфікації, курсів освітньої психології, базових навчальних курсів і педагогічної практики. Основною тематикою у Сполучених Штатах Америки є рівність та соціальна справедливість в американській освіті. Значна частина того, як американці сприймають одне одного, а також пов’язані із цим суспільно-політичні питання перебувають під впливом медіа. Медіаграмотність сприяє критичному мисленню, зосередженню уваги на суспільних питаннях, розумінню галузей знань і дітей, формуванню професіоналізму вчителя. Медіаграмотність відкриває майбутнім учителям нові можливості для досягнення успіху й удосконалення роботи у школі. Дисципліна «Медіаграмотність» передбачає тематику, над якою вчителі можуть працювати вдома або на уроках, у відкритих дискусіях чи за допомогою семінарів із питань медіаграмотності. Учителі з медіаграмотності можуть залучати до співпраці з учнями медіапрофесіоналів і організації. Місцеві американські радіофахівці та телевізійники, програмісти PBS, журналісти та редактори газет, PR-професіонали та кіномитці надають чудові ресурси для навчальних програм, а також можуть оцінювати діяльність школи. «Медіаграмотність» – дисципліна, яка створює нові зв’язки зацікавлених сторін у школах Сполучених Штатів Америки.
The USA is the world leader in the field of media culture and the export of media products in the world. Media literacy deserves a special place in teacher education, as it stimulates critical thinking, including a variety of reading, writing and speaking skills, the use of computer tech- nology and the decoding of various types of information. In the article, the author analyzes the works of American researchers on the fea- tures of preparing teachers for media education of students in the United States of America. It is noted that media literacy is important in the process of studying all educational subjects at school. “Media literacy” overrides many issues related to visual literacy, the focus of art educa- tion, and the study of, for example, how colors affect emotions. “Media literacy”, introduced into training programs, can be very useful and effective. Preparation for the development of media literacy of teachers can be carried out in the process of advanced training, educational psychology courses, basic training courses and teaching practice. The main theme in the United States is equality and social justice in American education. A significant part of how Americans perceive each other and related socio-political issues is influenced by the media. Media liter- acy contributes to critical thinking, focusing on social issues, understanding the branches of knowledge and children, and shaping teacher professionalism. Media literacy offers prospec- tive teachers new opportunities to succeed and improve school performance. “Media literacy” offers topics that teachers can work at home or in media literacy classes, in open discussions or through seminars on media literacy. Teach- ers with media literacy can engage media pro- fessionals and organizations in collaboration with students. Local U.S. radio and television professionals, PBS programmers, journalists and newspaper editors, PR professionals and filmmakers provide excellent resources for cur- riculum and can evaluate school performance. “Media literacy” is a discipline that creates new stakeholder relationships in US schools.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742694/1/%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%90%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9A%D0%90%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9E%20%D0%9C%D0%95%D0%94%D0%86%D0%90%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98%20%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%86%D0%92%20%D0%A3%20%D0%A1%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%A3%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A8%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%90%D0%A5%20%D0%90%D0%9C%D0%95%D0%A0%D0%98%D0%9A%D0%98-%20%D0%9F%D0%9E%D0%93%D0%9B%D0%AF%D0%94%20%D0%90%D0%9C%D0%95%D0%A0%D0%98%D0%9A%D0%90%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%98%D0%A5%20%D0%A3%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%98%D0%A5.pdf
- Приходькіна, Н.О. (orcid.org/0000-0001-9965-6912 <http://orcid.org/0000-0001-9965-6912>) (2019) Professional training of teachers for media education of students in the USA: a view of American scientists Інноваційна педагогіка, 3 (19). pp. 51-56. ISSN 2663-6085
10.32843/2663-6085-2019-19-3-10