Вплив цифровізації на професійний розвиток науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742629/
|
|
Title |
Вплив цифровізації на професійний розвиток науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
The impact of digitization on the professional development of scientific and pedagogical workers of higher education institutions |
|
Creator |
Калюжна, Т.Г.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction 374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Презентація висвітлює позитивний вплив цифровізації на професійний розвиток науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти та акцентує увагу на опануванні інноваційними технологіями, які підвищують ефективність і результативність професійної діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.
The presentation highlights the positive impact of digitalization on the professional development of scientific and pedagogical workers of higher education institutions and emphasizes the mastery of innovative technologies that increase the efficiency and effectiveness of the professional activities of scientific and pedagogical workers of higher education institutions. |
|
Date |
2024
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
slideshow
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742629/6/Kaluzhna_prezentasia%20%281%29.pdf
- Калюжна, Т.Г. (orcid.org/0000-0003-3118-2575 <http://orcid.org/0000-0003-3118-2575>) (2024) The impact of digitization on the professional development of scientific and pedagogical workers of higher education institutions In: VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика, 20 - 21 березня 2024 р., м. Харків, Україна. (Unpublished) |
|