Record Details

Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації за категорією “Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів”

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742645/
 
Title Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації за категорією “Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів”
Educational and professional development program for the category of "University, academy, and institute distance learning instructors and tutors"
 
Creator Антощук, С. В.
Карташова, Л.А.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Головна ідея підвищення кваліфікації цього напряму слухачів полягає у забезпеченні слухачів знаннями, уміннями та навичками, необхідними для організації та проведення дистанційного (змішаного) навчання на високому методичному рівні. Це включає в себе: опанування сучасними методами та технологіями дистанційного (змішаного) навчання (використання онлайн-платформ, інтерактивних методів навчання, методів оцінювання результатів навчання тощо); розвиток навичок організації та проведення дистанційних курсів (створення навчальних програм, розробка методичних матеріалів, ведення онлайн-занять, консультування та підтримка студентів); підвищення компетентності у сфері використання інформаційно-комунікаційних технологій (використання комп’ютерних програм, Інтернет-ресурсів, онлайн-інструментів для дистанційного або змішаного навчання); формування готовності до впровадження інноваційних методів та технологій дистанційного (змішаного) навчання (використання нових підходів до організації та проведення дистанційного/змішаного навчання, експериментування з новими методами та технологіями).
The primary goal of this professional development program is to equip learners with the knowledge, skills, and abilities necessary to organize and deliver high-quality distance (or blended) learning. This includes: mastering contemporary methods and technologies for distance (or blended) learning (utilizing online platforms, interactive learning methods, assessment methods, etc.); developing skills in organizing and conducting distance courses (creating curricula, developing instructional materials, conducting online classes, providing student counseling and support); enhancing competence in the use of information and communication technologies (using computer programs, Internet resources, online tools for distance or blended learning); and fostering readiness to implement innovative methods and technologies for distance (or blended) learning (employing new approaches to organizing and delivering distance/blended learning, experimenting with new methods and technologies).
 
Publisher ДЗВО "Університет менеджменту освіти"
 
Date 2023
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742645/1/%D0%9E%D0%9F%D0%9F_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D0%92%D0%9E_%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%86%D0%9A%D0%A2_2024.docx.pdf
- Антощук, С. В. (orcid.org/0000-0002-2857-5274 <http://orcid.org/0000-0002-2857-5274>) and Карташова, Л.А. (orcid.org/0000-0002-1270-4158 <http://orcid.org/0000-0002-1270-4158>) (2023) Educational and professional development program for the category of "University, academy, and institute distance learning instructors and tutors" [Teaching Resource]