Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації за категорією “Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів”
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742645/
|
|
Title |
Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації за категорією “Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання університетів, академій, інститутів”
Educational and professional development program for the category of "University, academy, and institute distance learning instructors and tutors" |
|
Creator |
Антощук, С. В.
Карташова, Л.А. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Головна ідея підвищення кваліфікації цього напряму слухачів полягає у забезпеченні слухачів знаннями, уміннями та навичками, необхідними для організації та проведення дистанційного (змішаного) навчання на високому методичному рівні. Це включає в себе: опанування сучасними методами та технологіями дистанційного (змішаного) навчання (використання онлайн-платформ, інтерактивних методів навчання, методів оцінювання результатів навчання тощо); розвиток навичок організації та проведення дистанційних курсів (створення навчальних програм, розробка методичних матеріалів, ведення онлайн-занять, консультування та підтримка студентів); підвищення компетентності у сфері використання інформаційно-комунікаційних технологій (використання комп’ютерних програм, Інтернет-ресурсів, онлайн-інструментів для дистанційного або змішаного навчання); формування готовності до впровадження інноваційних методів та технологій дистанційного (змішаного) навчання (використання нових підходів до організації та проведення дистанційного/змішаного навчання, експериментування з новими методами та технологіями).
The primary goal of this professional development program is to equip learners with the knowledge, skills, and abilities necessary to organize and deliver high-quality distance (or blended) learning. This includes: mastering contemporary methods and technologies for distance (or blended) learning (utilizing online platforms, interactive learning methods, assessment methods, etc.); developing skills in organizing and conducting distance courses (creating curricula, developing instructional materials, conducting online classes, providing student counseling and support); enhancing competence in the use of information and communication technologies (using computer programs, Internet resources, online tools for distance or blended learning); and fostering readiness to implement innovative methods and technologies for distance (or blended) learning (employing new approaches to organizing and delivering distance/blended learning, experimenting with new methods and technologies). |
|
Publisher |
ДЗВО "Університет менеджменту освіти"
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742645/1/%D0%9E%D0%9F%D0%9F_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D0%92%D0%9E_%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%86%D0%9A%D0%A2_2024.docx.pdf
- Антощук, С. В. (orcid.org/0000-0002-2857-5274 <http://orcid.org/0000-0002-2857-5274>) and Карташова, Л.А. (orcid.org/0000-0002-1270-4158 <http://orcid.org/0000-0002-1270-4158>) (2023) Educational and professional development program for the category of "University, academy, and institute distance learning instructors and tutors" [Teaching Resource] |
|