Розвиток навичок ХХІ століття: свідоме сприйняття дійсності в учнів закладів загальної середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742638/
https://sites.google.com/view/conferencedidactica2021/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F-2023 |
|
Title |
Розвиток навичок ХХІ століття: свідоме сприйняття дійсності в учнів закладів загальної середньої освіти
Developing 21st century skills: conscious perception of reality among general secondary schoolchindren |
|
Creator |
Арістова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядається проблема розвитку в учнів закладів загальної середньої освіти навичок ХХІ століття, зокрема навичок свідомого сприйняття дійсності в учнів.
The article conciders the problem of developing 21st century skills among general secondary schoolchildren, namely, skills of conscious perception of reality. |
|
Publisher |
Видавництво «Людмила»
|
|
Date |
2024
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742638/1/%D0%90%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B8%CC%86%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D0%B8%CC%86%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_2024.pdf
- Арістова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-0943-8039 <http://orcid.org/0000-0002-0943-8039>) (2024) Developing 21st century skills: conscious perception of reality among general secondary schoolchindren In: Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 07-08 листопада 2023 р. . Видавництво «Людмила», м. Київ, Україна, pp. 6-8. ISBN 978-617-555-191-2 |
|