Record Details

Характеристики програм самоосвіти для викладачів науково-технічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742536/
https://sites.google.com/tsatu.edu.ua/mvfconf
 
Title Характеристики програм самоосвіти для викладачів науково-технічної освіти
Characteristics of self-education programs for teachers of scientific and technical education
 
Creator Остапенко, А.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
6 Applied Sciences. Medicine. Technology
 
Description У тезах показано поєднання науки й технічної освіти в одну галузь. Викладачі мають змогу використати дослідницькі, вирішення проблем, контекстно-орієнтовані та наука-технологія-суспільство методи. Програми самоосвіти для професійного розвитку викладачів використовуються для підвищення педагогічної діяльності в науково-технічної освіти.
The theses show the combination of science and technical education into one field of knowledge. Teachers have the opportunity to use research, problemsolving, context-oriented and science-technology-society methods. Self-education programs for teachers' professional development are used to improve pedagogical activities in science and technology education.
 
Publisher ТДАТУ
 
Date 2024
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742536/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%202024%2029-31.05_%D0%A2%D0%94%D0%90%D0%A2%D0%A3-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82.pdf
- Остапенко, А. (orcid.org/0000-0002-2669-7227 <http://orcid.org/0000-0002-2669-7227>) (2024) Characteristics of self-education programs for teachers of scientific and technical education In: Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 29-31 травня 2024 р.) . ТДАТУ, м. Запоріжжя, Україна, pp. 360-364.