Record Details

Синергетична технологія тьюторингу професійної трансформації педагогічних працівників: теоретичний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742420/
https://cusu.edu.ua/ua/newsphm/16668-xvii-mizhnarodna-naukovo-praktychna-internet-konferentsiia-problemy-ta-innovatsii-v-matematychnii-pryrodnychii-i-profesiinii-osviti
 
Title Синергетична технологія тьюторингу професійної трансформації педагогічних працівників: теоретичний аспект
The synergetic technology of tutoring for professional transformation of pedagogical workers: theoretical aspect
 
Creator Просіна, О.В.
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті досліджується роль синергетичної технології тьюторингу професійної трансформації педагогічних працівників. Акцентується увага на важливості розвитку індивідуальних освітніх траєкторій, самосвідомості та самоактуалізації викладачів. Розглянуто теоретичні аспекти, які лежать в основі тьюторингу професійної трансформації педагогічних працівників, зокрема антропологізм, гуманізм, діалектику та екзистенціалізм. Автор також аналізує основні закономірності професійної трансформації педагогів та підкреслює значення цілісного підходу до розвитку компетентності педагогічних кадрів.
The article examines the role of synergetic tutoring technology in the professional transformation of educators. It emphasizes the importance of developing individualized learning trajectories, self-awareness, and self-actualization for teachers. The theoretical aspects underlying the tutoring of professional transformation, including anthropologism, humanism, dialectics, and existentialism, are explored. The author also analyzes the main patterns of professional transformation and highlights the significance of a holistic approach to the development of educators' competencies.
 
Publisher Інформаційний відділ ЦДУ ім. В. Винниченка
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742420/1/2024___%D0%A2%D0%95%D0%97%D0%98%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A1%D0%86%D0%9D%D0%90%20extracted_pages-1-3.pdf
- Просіна, О.В. (orcid.org/0000-0002-1243-6069 <http://orcid.org/0000-0002-1243-6069>) (2024) The synergetic technology of tutoring for professional transformation of pedagogical workers: theoretical aspect In: Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті: збірник матеріалів ХVІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 20 – 27 червня 2024 року . Інформаційний відділ ЦДУ ім. В. Винниченка, м. Кропивницький, Україна, pp. 46-48.