Record Details

Моніторинг розвитку STEAM-освіти через аналіз активності вчителів у МООС European Schoolnet Academy

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742489/
https://undip.org.ua/library/pedahohichna-komparatyvistyka-i-mizhnarodna-osvita-2024-intehratsiyni-protsesy-v-osviti-u-naukovomu-dyskursi/
 
Title Моніторинг розвитку STEAM-освіти через аналіз активності вчителів у МООС European Schoolnet Academy
Monitoring the development of STEAM education through the analysis of the activity of teachers in the European Schoolnet Academy
 
Creator Сороко, Н.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
374 Education and training out of school. Further education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Метою дослідження є з’ясувати стан розвитку STEAM-освіти через аналіз активності вчителів закладів загальної середньої освіти у Масових відкритих онлайн-курсах (англ. Massive open online course, МООС), присвячених тематики STEAM.
The purpose of the study is to find out the state of development of STEAM education through the analysis of the activity of teachers of general secondary education institutions in Massive open online courses (English: Massive open online course, MOOS) dedicated to STEAM topics.
 
Publisher ТзОВ "Трек-ЛТД"
 
Date 2024
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742489/1/Comparative_2024_soroko.pdf
- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564 <http://orcid.org/0000-0002-9189-6564>) (2024) Monitoring the development of STEAM education through the analysis of the activity of teachers in the European Schoolnet Academy In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 331-336. ISBN 978-617-7990-72-6