Record Details

Місце лідерства в концепції оцінювання професійної діяльності керівника закладу середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742475/
https://undip.org.ua/library/pedahohichna-komparatyvistyka-i-mizhnarodna-osvita-2024-intehratsiyni-protsesy-v-osviti-u-naukovomu-dyskursi/
 
Title Місце лідерства в концепції оцінювання професійної діяльності керівника закладу середньої освіти
The place of leadership in the concept of assessing the professional activity of the head of a secondary education institution
 
Creator Лукіна, Т.О.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті окреслено проблему визначення місця і ролі лідерства у зарубіжних та вітчизняній концепціях формування сучасних механізмів оцінювання ефективності професійної діяльності керівника (директора) закладу загальної освіти.
The article analyzes the issue of identifying the position and significance of leadership within both foreign and domestic frameworks regarding the development of contemporary mechanisms for evaluating the effectiveness of the professional activities of the head (director) of a general education institution.
 
Publisher ТзОВ "Трек-ЛТД"
 
Date 2024
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742475/1/Comparative_2024_%D0%9B%D1%83%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%A1_200-203.pdf
- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666 <http://orcid.org/0000-0002-3802-6666>) (2024) The place of leadership in the concept of assessing the professional activity of the head of a secondary education institution In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 199-202. ISBN 978-617-7990-72-6