Record Details

Концепція розвитку професійної компетентності педагогічних працівників фахових коледжів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742413/
https://conference.ivet.edu.ua/index.php/2022-1/article/view/355
10.32835/2786-619X.2024.1.14.365-369
 
Title Концепція розвитку професійної компетентності педагогічних працівників фахових коледжів
The concept of professional competence development of teaching staff at vocational colleges
 
Creator Тітова, О.А.
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Усвідомлення ключової ролі викладача у процесі підготовки конкурентноспроможного фахового молодшого бакалавра визначає необхідність безперервного цілеспрямованого розвитку професійної компетентності викладача фахового коледжу. Вихідними положеннями концепції розвитку професійної компетентності педагогічних працівників фахових коледжів є гуманізація освітнього процесу та теоретико-методологічні засади безперервної професійної освіти. Концепція розвитку зорієнтована на розвиток структурних компонентів професійної компетентності, як інтегративної властивості особистості (мотиваційно-ціннісного, когнітивно-інформаційного, поведінково-діяльнісного, особистісно-рефлексивного, емоційно-вольового), а також на розвиток основних різновидів професійної компетентності викладачів фахового коледжу (навчальної, виховної, методичної, предметної, інформаційно-цифрової, екологічної, інклюзивної, дослідницької та комунікативної компетентностей).
Awareness of the key role of the teacher in the process of vocational training at colleges determines the need for continuous purposeful development of the professional competence of the college teacher. The starting points for the concept of the development of professional competence of teaching staff at vocational colleges were the humanization of the educational process and the theoretical and methodological foundations of continuous professional education. The concept was focused on the development of structural components of a teacher’s professional competence, as an integrative property of the individual (Motivation and Value, Cognitive-information, Behaviour and Activity, Personal Reflection, Emotion and Volition); as well as on the development of the main types of teacher’s professional activity at a vocational college (educational, methodical, subject, informational and digital, environmental, inclusive, research and communicative competences).
 
Publisher ІПО НАПН України
 
Date 2024
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742413/1/%D0%A2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf
- Тітова, О.А. (orcid.org/0000-0002-6081-1812 <http://orcid.org/0000-0002-6081-1812>) (2024) The concept of professional competence development of teaching staff at vocational colleges In: Інноваційна професійна освіта. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (26 лютого – 07 березня 2024 р.) , 1 (14). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 367-371. ISBN 978-617-8167-11-0
10.32835/2786-619X.2024.1.14.365-369